Mikä ihmeen ihottuma pojan mahaan on tullu!!? Punaisia pieniä näppyjä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Aamulla ei ollut mitään. Tossa illansuussa oltiin ulos menossa ja mä paitaa laitoin paremmin niin huomasin tossa navan kohdalla iho on ihan punanen ,hiukan koholla, kuumottava. Ylöspäin ja sivuilla on sellasta ihan pientä punaista näppyä!! Pojalla ikää 3½ vuotta. Kuumetta ei ole . Eikä kutise...
Jos en ihan väärin muista täälä palstalla oli jonkun tenavalla.. Ja sillä oli kuvakin..

housujen kaulusta minäkin eka ajattelin,mutta ei ole kyllä siitä... Niin se alue on sellanen leveä ja menee tonne kylkiin asti... Pesuainetta en ole vaihtanut... En kyllä ymmärrä mitä tää on...

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
veljen pojalla oli kesällä mahassa ja selässä, meni itsestään ohi kyllä.

Kävikö lääkärissä?

ei muistaakseni ehtinyt, kun ajatteli ensin seurata pari pvää, ja sitten rupesivat häviämään, voiteli perusvoiteella oliko helosan tms.antibakteerinen voide.

mä rasvasin kevyesti kortisonilla. En teidä oliko hyvä vai ei... Pitää vielä vilkasta sen masua ennenkuin käyn itse nukkumaan. Kait sitä pitää lääkäriin mennä jos ei ohi mene... Ikinä ollut mitään ihottumaa tai allergiaa.. Enkä kyllä muista että olis tänään syönyt jotain tavanomaisesta poikkeavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
mä rasvasin kevyesti kortisonilla. En teidä oliko hyvä vai ei... Pitää vielä vilkasta sen masua ennenkuin käyn itse nukkumaan. Kait sitä pitää lääkäriin mennä jos ei ohi mene... Ikinä ollut mitään ihottumaa tai allergiaa.. Enkä kyllä muista että olis tänään syönyt jotain tavanomaisesta poikkeavaa...

mut jos ei kutia eikä ole kuumetta, niin soita vaik terkkarille huomenna, ja kysy tarviiko näyttää. mä luulen et se kortisoni oli ihan hyvä idis.

Aamulla punoitus ja näpyt oli lähes hävinneet... Omituista! Mikä sitten lie olikin... Onneksi ei pojan unia häirinny vaan nukkui 12 tuntia tosi hyvin. Eikä onneksi kutittaneet!

Yhteistyössä