\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:37 Vartooja kirjoitti:
"Ostakoon ukko mulle pakkauksen!"
niin että mites se olikaan....
etpä taida itsekkään tietää mitä olet kirjotellu...
ole asiasta jotain mieltä ja pisä se.
Täällä on ihme porukkaa. Jos joku haluaa antaa miehelle lahjan niin sitä pidetään outona.
Jos olette tuota mieltä niin muistakaa olla äitienpäivänä, synttäreinä jne. haluamatta lahjaa. kun ettehän te tarvi sellaista huomiota.
Voi hyvänen aika ku kateuspaistaa noista kirjoituksista ja pahasti!
jos joku tykkää tehä tehä yllätyksiä niin siinä nyt sitten jotain väärää, no ei voi sanoa muutaku et kateus se on joka puhuu ja pahasti!
Tarkoitan, että jos joku tässä enemmän tarttis pakkausta, se olisin minä. Mutta en minä sellaista halua enkä oikeasti tarvitse.
Synttärit mulla muuten oli just, enkä saanu lahjaa!!!!! Koska en tienny, mitä haluan. Joten kielsin ostamasta mitään. Mä en halua rakkautta tavarana. Joka ihmisellähän synttärit on, mitäs erikoista siinä on. Ainakin mun mielestä on turha semmosia "viettää". Vietetään sitten, kun prinsessa tulee taloon. Se on enemmän lasten juttu.
Mulle on kyllä ihan sama, vaikka ostelette ukoille lahjuksia. ihmettelen vaan, että miksi, jos kerran teillä menee niin hyvin, että toista huomioidaan muutenkin aina.
[/quote]
ymmärrän sun kannan, että ette ostele lahjoja ei sitten vissiin edes äitien päivänä jne. Mut jos ajattelet niitä lahjuksina niin miksi lahjot tulevaa lastasi?
Ymmärrän toki että synttärit ja joulu jne. on joka vuosi ja mekin lähinnä ostetaan toisille tarpeellista tavaraa eli mitä pitäisi muutenkin ostaa.
Mutta jos itse olet tota mieltä niin on todella lapsellista syytellä ihmisiä jotka haluaa ostaa lahjoja. Jos haluaa ilahduttaa läheisiä sillä että tekee jonkun yllärin ei siis tarvi edes olla tavaraa ja vaikka olisi niin ei se tokikaan ole lahjus. Sulla on kyllä tosi väärä käsitys.
Kun kasvaa aikuiseksi niin EHKÄ jotkut oppii katsomaan asioita muidenkin kannalta eikä ole niin mustavalkoinen ja ymmärtää että maailmassa monia tapoja eikä ole aina yhtä oikeaa ja väärää.
Mutta kuten sanoin yleensä kasvunmyötä nuo tapahtuu siis että oppii katsomaan maailmaa nenänvarttansa pitemmälle.
meiläl ei muuten ole kumpikaan parempi eli toinen ei tarvi toista enemmän pakkausta, kun eikös se olut niin että rakkautta näytetään muuten?
Anteex vaan mut pakko sanoo että tuo sun kirjotus taas on tosi ristiriitanen ja tuntuu että on kateutta pelissä.
Mutta mistäs minä sen tiedän kun en tunne teitä. Mutta ristiin puhut ja olisi sun aika katsoo asioita muiltakin kannalta.