Mikä ihmeen suhde tää on

hämmentynyt22

Uusi jäsen
13.12.2022
8
2
3
49
Ollaan oltu yli vuosi yhteyksissä ahkerasti, välillä jutellaan 12 h putkeen. Asutaan siis eri paikkakunnilla suht iso välimatka, eikä voida kovin usein nähdä. Nyt varsinkin on mennyt viime kerrasta pitkä aika koronan yms. terveydellisten asioiden takia ja matkojen. Mies on sanonut että on rakastunut/ihastunut minuun. Nyt kuitenkin yhdessä keskustelussa kävi ilmi, että oli harrastanut suojaamatonta seksiä jonkun, ilmeisesti kaverinsa kanssa. Lähetti ihan kk tästä keskustelusta. Olen aivan ihmeissäni että mitähän tää oikein tarkoittaa. Joo en kuvitellut että seurustellaan kun ei seurustella, mutta miksi ihmeessä se noin tekisi? Luonnollisesti ällötti koko homma ja meni vähän fiilikset itseltä, en vaan ymmärrä mitä.tälläkin haki. Ilmeisesti omasta mielestään tää oli jotenkin huvittavaa. En ymmärrä yhtään, näkeekö hän mut nykyään jonain parhaana ystävänään vaan vai mitä ihmettä. Ollaan puhuttu että nähtäisiin pian uudestaan mutta en enää edes tiedä, haluanko vai mitä... En tietty ole olettanut että hän ilman seksiä on koko ajan, mutta oli kyllä liikaa tietoa itselle. Mitä mieltä ootte tästä?

Ei ole mikään suhde.
No jotainhan tässä on ku yli vuoden jo kestänyt ja välillä jutellaan koko yö, joskus montakin viikossa. Sanoo että luottaa muhun enemmän kun vanhoihin ystäviinsä. En vaan tajua miksi tahallaan haluaa pahoittaa mielen/hakee reaktiota tolla tavalla, tai siis en ymmärtänyt koko pointtia, ei se musta ollut ainakaan yhtään hauskaa. Vitut*** olla näin mustasukkainen. Vai sitäkö halusikin sitte. Mietin jo pitäiskö laittaa välit kokonaan poikki. Mut jos ei oo mitään suhdetta niin miten seki tehdään

No ei ole normaalia puhua omista seksijutuistaan toisille ja tarkoituksella loukata toista. Ei hän sinusta välitä, koska: a). hän teki mitä teki, b). kehuskelee tekemisillään, jotta saa loukata sinua syystä tai toisesta

• Tykkää
Reactions: hämmentynyt22
Olet ap vain yksi vakipano hänen haaremissaan, ei teillä ole sinun toivomaa tulevaisuutta.

Narsistimiehiä on paljon liikkeellä, heillä on oikeasti heikko itsetunto ja he lohduttautuvat lukuisilla naiskaadoilla. Tuo että kertoi toisesta partnerista paljastaa hänet tunnekylmäksi, todnäk narsistiksi, ei tajua miten pahalta se paljastus toisesta tuntuu.

Mikä kuvakaappaus, ottiko toisesta naisesta kuvan?

Nuo n:t on patologisia valehtelijoita ja taitavia manipuloijia. Kun toivon mukaan pistät välit poikki, niin ei pidä olla missään yhteydessä sellaisiin. Hän kietoo sinut pian valheillaan takertumaan itseensä entistä tiukemmin.

• Tykkää
Olet ap vain yksi vakipano hänen haaremissaan, ei teillä ole sinun toivomaa tulevaisuutta.

Narsistimiehiä on paljon liikkeellä, heillä on oikeasti heikko itsetunto ja he lohduttautuvat lukuisilla naiskaadoilla. Tuo että kertoi toisesta partnerista paljastaa hänet tunnekylmäksi, todnäk narsistiksi, ei tajua miten pahalta se paljastus toisesta tuntuu.

Mikä kuvakaappaus, ottiko toisesta naisesta kuvan?

Nuo n:t on patologisia valehtelijoita ja taitavia manipuloijia. Kun toivon mukaan pistät välit poikki, niin ei pidä olla missään yhteydessä sellaisiin. Hän kietoo sinut pian valheillaan takertumaan itseensä entistä tiukemmin.
Oli siis kuvakaappaus hänen ja sen naisen välisestä keskustelusta missä ne vitsaili et jos se nainen onkin nyt raskaana. (Ei siis kuva naisesta vaikka näky siinä sen appin käyttäjäkuva, ei kyllä yhtään minkään näköinen) Se kai oli olevinaan jotenkin hauskaa, no ei ainakaan mun mielestä, aika monellakaan tavalla. Vissiin joku kännipano mutta ihan pimeetä mulle siitä edes kertoa saati tolla tavalla. Rupesi lähinnä oksettamaan

• Vau!
Reactions: setis
Oli siis kuvakaappaus hänen ja sen naisen välisestä keskustelusta missä ne vitsaili et jos se nainen onkin nyt raskaana. (Ei siis kuva naisesta vaikka näky siinä sen appin käyttäjäkuva, ei kyllä yhtään minkään näköinen) Se kai oli olevinaan jotenkin hauskaa, no ei ainakaan mun mielestä, aika monellakaan tavalla. Vissiin joku kännipano mutta ihan pimeetä mulle siitä edes kertoa saati tolla tavalla. Rupesi lähinnä oksettamaan
Sairas huumori tyypillä, välit vaan täydellisesti poikki mahd pian. Muuten saat ongelman vuosikausiksi eteenpäin.

Jos nyt olet viestittelemässä, niin kysy että miksi hän paljasti sen sinulle? Eikö hän ymmärrä kuinka hän satutti sisimpääsi.

Tällaisia kysymyksiä ei edes narsku pysty ohittamaan vitsaillen, kuten niin monet jutut joita heiltä ja heidän touhuistaan kyseenalaistaa.

• Tykkää
Sairas huumori tyypillä, välit vaan täydellisesti poikki mahd pian. Muuten saat ongelman vuosikausiksi eteenpäin.

Jos nyt olet viestittelemässä, niin kysy että miksi hän paljasti sen sinulle? Eikö hän ymmärrä kuinka hän satutti sisimpääsi.

Tällaisia kysymyksiä ei edes narsku pysty ohittamaan vitsaillen, kuten niin monet jutut joita heiltä ja heidän touhuistaan kyseenalaistaa.
Mä kysyinkin että miksi lähettelet mulle tuollaisia. En viitti nyt sanasta sanaan tähän laittaa mitä vastasi, tunnistaa vielä tästä, mutta sanoi suunnilleen että matkalla erääseen paikkaan ja tylsää matkaa tehdessä.
No sehän oli hyvä syy sitten..... eli ei oikeestaan vastannut tai sitten toi tosiaan oli "miksi"
En niinkun yhtään ymmärrä koko hommaa

Mä kysyinkin että miksi lähettelet mulle tuollaisia. En viitti nyt sanasta sanaan tähän laittaa mitä vastasi, tunnistaa vielä tästä, mutta sanoi suunnilleen että matkalla erääseen paikkaan ja tylsää matkaa tehdessä.
No sehän oli hyvä syy sitten..... eli ei oikeestaan vastannut tai sitten toi tosiaan oli "miksi"
En niinkun yhtään ymmärrä koko hommaa
Eihän tuo narsku välitä yhtään sun tunteista, eikä sinustakaan niinkuin hyvässä parisuhteessa pitäisi.

• Tykkää