Mikä tää kuvio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näköjään ihan turha kysellä mitään asiallista täältä kun saa vain ihan omituisia vastauksia kun kyselee asiallisesti asiasta. Olisko täällä joku joka keskittyis mun nimittelyn sijaan vastaamaan eli en leimaa kaikkia palstahäiriköiksi :D

Näköjään ihan turha kysellä mitään asiallista täältä kun saa vain ihan omituisia vastauksia kun kyselee asiallisesti asiasta. Olisko täällä joku joka keskittyis mun nimittelyn sijaan vastaamaan eli en leimaa kaikkia palstahäiriköiksi :D

Sä et kysynyt mitään asiallisesti vaan todella sekavasti humalassa ja väitit että joku lutka on sun miehen kimpussa vaikka itse olet se toinen nainen.

Millä perusteella faktana kirjoitat että olen ollut humalassa kirjoittaessani tai että nainen on lutka ja että olen toinen nainen? Yrität provosoida joten en tartu tähän ja odotan edelleen asiallisia vastauksia :)

Millä perusteella faktana kirjoitat että olen ollut humalassa kirjoittaessani tai että nainen on lutka ja että olen toinen nainen? Yrität provosoida joten en tartu tähän ja odotan edelleen asiallisia vastauksia :)

Lueppa itse aloitustekstisi.eikö olekin sekavaa? Ja se on kirjoitettu tuohon kellon aikaan...baarista tulit ja aloit hillua. ja sitten kirjoitit provon kun oli tylsää ja bileet loppui.

Saat omituisia vastauksia ihan vain sen takia, että itse kirjoitat hyvin sekavasti ja omituisesti. Kyllä mäkin mietin heti, että oletko kännissä vai oletko vain jotenkin vajaamielinen. Kirjoituksista loistaa kilometrin päähän ettet ole penaalin terävin kynä.

Yhteistyössä