Mikä ihmeen tyyppi facebookis on ku mun kaverilistas näkyy Simpsonin kuva ja jotaki itämaista tekstiä nimen kohdalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Siis siinä etusivulla vasemmalla, jossa on paikalla olevat kaverit. On ollu siinä jo pitkään, aina ku meen sinne. Tarkistin vielä oman kaverilistaniki mutta ei kukaan mun kaveri oo valinnu sellasta kuvaa eikä kukaan kirjoita jollain arabian kirjaimistolla (tai joku vastaava se on). Onko se nyt joku viirus, hakkeri, mikä se on?

Alkuperäinen kirjoittaja nbvbn:
Posta se sieltä listasta! Tee myös esto henkilölle!

Miten mä sen teen kun se siis näkyy VAIN "paikalla olevat kaverit" listassa etusivulla, mutta "kaikki kaverit"-listassa se EI näy! Kyllä mä sieltä "kaikki kaverit" osaisin poistaakin mut miten se poistetaan siitä "paikalla olevat kaverit"- listasta, voiko siitä ees poistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei voi, kaikki mitä kavereita on, löytyy siitä kaikki listasta. O.o Apua. :/

No niin löytyy, tiedän. koskaan en oo hyväksyny tollasta tyyppiä kaveriksi ku otan fb kavereiksi vaan niitä kenen kans oon muutenki tekemisissä, en ketää kummin kaimoja. Ja nimi todella on kirjoitettu jollain arabian- tai vastaavalla kirjaimistolla, kuvan kohdalla simpsonin kuva. Ja se on AINA siinä listalla, meni facebookiin koska tahansa! Kävin vielä kerran tarkistamassa omasta profiilistani oman kaverilistani ja siellä EI ole tollasta tyyppiä missään! Mutta etusivulla vasemmalla puolen on "paikalla olevat kaverit"-lista niin siinä se näkyy se tyyppi. En tiedä, mitä tekis. TOisaalta ei mulla siellä mitää salaista oo silleen että ihan se ja sama vaikka joku niitä mun päivityksiä lukiskin, mutta kuitenki ärsyttää jos joku ulkopuolinen hengaa siellä. Ja miten se on voinu päästä sisään kun en oo hyväksyny kaveriksi ja lisäksi mun kaikki tiedot on facebookis niin että vain kaverit ne näkee, ei kukaan muu.??

oukkei, ongelma selvis :D kävin tekees virus-ja vakoiluohjelmatarkistuksen manuaalisesti ja tietoturvaohjelma löysi 2 vakoiluohjelmaa mun koneesta... :o poistin ne ja kävin sit facebookis nii se simpsonin kuva oli hävinny. Se oli siis joku vakoiluohjelma...

Yhteistyössä