Mikä ihmeen vaihe meidän vauvalla 5 kk on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Luulin, että johtu rokotuksesta jonka sai viime keskiviikkona, mutta kun ei ole loppunut itku ja kiukku vieläkään niin ei voi olla sitä. Vatsantoiminnassakaan ei ole mitään outoa. Olen ymmälläni, kun imetys on jo kauan sujunut kuin unelma, mutta nyt poika lakkoilee ja syö kunnolla vain kun makuullaan imetän. Onkos muitten vauvoilla tän ikäsinä ollut joku vaihe?

Meilä ihan sama ongelma. Yöllä syö moitteetta. Epäilin jo että olen uudelleen raskaana, mut negaa näytti, Olsikohan menkat tulossa tai jotain... Hampaita ei ainakaan vielä näy. Meilläkin siis poju 5kk, eikä ole nyt saanut rokotettakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Meilä ihan sama ongelma. Yöllä syö moitteetta. Epäilin jo että olen uudelleen raskaana, mut negaa näytti, Olsikohan menkat tulossa tai jotain... Hampaita ei ainakaan vielä näy. Meilläkin siis poju 5kk, eikä ole nyt saanut rokotettakaan.

Mieki tein raskaustestin ja nega oli täälläkin. Niin menkathan voisi olla tietysti selitys, no se selviää ajan myötä alkaako ne...

meidän 5 kk,tyttö on täysimetyksellä ja imetys sujuu ihan hyvin, mutta hänelläkin on ollut ihan vähän väliä, ainakin pari kertaa vk.sellaisia päiviä ettei suostu syömään sylissä vaan mun pitää imettää pitkällään. joskus myös hylkii toista rintaa, ja toisesta syö hyvin.. en tiedä mistä johtuu, mutta ne menee aina ohi. ei kyllä ole itkuinen eikä kiukkuinen lapsi.

niin en tiiä/muista minkä ikäisenä oli eskoisella tuommoinen vaihe, mutta kuulostaa tutulta..tulin siihen tulokseen tuossa syömis jutussa, et kiinnosti kaikki muu yksinkeratisesti enemmän...mut sehän ei selitä noita itkuja ja kiukkua..oiskos tosiaan hampaat...

Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:
niin en tiiä/muista minkä ikäisenä oli eskoisella tuommoinen vaihe, mutta kuulostaa tutulta..tulin siihen tulokseen tuossa syömis jutussa, et kiinnosti kaikki muu yksinkeratisesti enemmän...mut sehän ei selitä noita itkuja ja kiukkua..oiskos tosiaan hampaat...

Meillä oli saman tapainen vaihe myös joskus sillon ku poika oli n. 2 kk.

Yhteistyössä