Luulin, että johtu rokotuksesta jonka sai viime keskiviikkona, mutta kun ei ole loppunut itku ja kiukku vieläkään niin ei voi olla sitä. Vatsantoiminnassakaan ei ole mitään outoa. Olen ymmälläni, kun imetys on jo kauan sujunut kuin unelma, mutta nyt poika lakkoilee ja syö kunnolla vain kun makuullaan imetän. Onkos muitten vauvoilla tän ikäsinä ollut joku vaihe?