Mikä ihmeen vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Menkat pitäisi alkaa viikon päästä.Tuntui munasarjoissa eilen pientä nipistelyä ja tuli ruskeaa vuotoa jonkun verran.Se oli siinä.Eikä tänään nipistelyä eikä vuotoa.Vuoto oli vain sen 1 kerran.Mitäköhän oli ? Noin ei ole kyllä ennen ollut,tuo vuoto meinaa.Tietäisikö joku tai onko jollain ollut noin? Onkohan ihan normaalia ?

voi jukra..tuota minäkin äsken "omassa" pinossa kysyin..
mikä kiertopv sulla on?
itelläni kp 26 tänään..eilen tuli yhen ainoon vessareissun ihan pikkasen ihan punasta verta..
luulin jopa et tuli pisutessa mut se varmistettiin tänään. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kiinnittymiskipuja? :whistle: Mulla tuntui sellaisia kun tyttö oli saanut alkunsa. Vuotoa ei kyllä ollut.

En usko raskaana oloon,ikää mulla 43vuotta.

Meillä siis hitusen eri tilanne :)
oletkos yrittänyt etsiä Google:lla?
Ettei liity mitenkään tuossa iässä hormonimuutoksiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
voi jukra..tuota minäkin äsken "omassa" pinossa kysyin..
mikä kiertopv sulla on?
itelläni kp 26 tänään..eilen tuli yhen ainoon vessareissun ihan pikkasen ihan punasta verta..
luulin jopa et tuli pisutessa mut se varmistettiin tänään. :o

Mulla on aina kierto 22-26 pvää.Mutta ei ennen ole tullut mitään ennakko vuotoja.Munasarjan oikealla tuntui nipistelyä eilen,ei tänään,eikä vuotoa tullut kuin sen kerran.Pelästyin

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiinnittymiskipuja? :whistle: Mulla tuntui sellaisia kun tyttö oli saanut alkunsa. Vuotoa ei kyllä ollut.

En usko raskaana oloon,ikää mulla 43vuotta.

Meillä siis hitusen eri tilanne :)
oletkos yrittänyt etsiä Google:lla?
Ettei liity mitenkään tuossa iässä hormonimuutoksiin...

Kävi tuokin mielessä kun ikää jo näin paljon ja 10v menkat alkanut.Josko nyt jotain vaihdevuosi juttui.Kiertokin välillä vain 22päivää.Mitä laitan hauksi? Hormoonit , niinkö ?

Vaihdevuodet voi tehdä kaikenlaista temppuilua noissa vuodoissa ja kivuissa jo ennen kuin kunnolla puskevat päälle. Ainakin mun äidillä oli tuota kierron sekaisuutta muutaman vuoden ennen kuin menkat jäi pois kokonaan eikä sillä ikää sen sekaisuuden alussa ollut paljoa enempää kuin sulla nyt.

Vaihdevuodet voi tehdä kaikenlaista temppuilua noissa vuodoissa ja kivuissa jo ennen kuin kunnolla puskevat päälle. Ainakin mun äidillä oli tuota kierron sekaisuutta muutaman vuoden ennen kuin menkat jäi pois kokonaan eikä sillä ikää sen sekaisuuden alussa ollut paljoa enempää kuin sulla nyt.

Taidan sitten olla jo vanha :)

Yhteistyössä