Raskaaksi? Epäsäännölliset kk... ruskea vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätoivoinen"

Vieras
Onkohan täällä kenelläkään ollut samanlaista tilannetta...

Lopetin pillerit yli vuosi sitten ja kuukautiset on ollut epäsäännölliset siitä lähtien..

Lokakuun puolessa välissä tuli menkat 2 viikon ajan, sitä ennen heinäkuun lopussa myöskin 2 viikon ajan....

Tuon lokakuun puolen välin jälkeen tuli marraskuun alussa kolme päivää ihan vähän vuotoa, kirkkaanpunaista sekä ruskeaa ja se loppui nopeasti.

Sen jälkeen meni 1.5 viikkoa ja alkoi tulemaan ruskeaa niukkaa vuotoa jota kesti reilun viikon. Meni 1.5 viikkoa ja taas alkoi vuoto joka on kestänyt nyt noin viikon. Välissä tulee ruskeaa niukkaa vuotoa ja välissä tulee veristä vuotoa. (voi olla myös niin että yhtenä päivänä se on ruskeaa ja toisena päivänä veristä tai ruskeaa + veristä molempia)

Raskaustestin olen tehnyt viimeksi kolmisen kuukautta sitten... Voisiko raskauden alussa olla tälläisiä vuotoja? Aikainen keskenmeno?

Lääkäriin olen menossa 2 viikon kulutta. Mies ylihuomenna tarkistamaan siittiöt.

Aika aikaa vievää näköjään tämä raskaaksi tuleminen, ensimmäistä yritetään, ikää 27.

Tästä on jo aikaa kun tä on kirjoitettu, mut mä olen kärsinyt samasta ongelmasta lähes 2 vuotta. Onko sulle selvinnyt mitään sen enempää? Kiitos etukäteen jos tähän saan vastauksen. :)