V
vieras
Vieras
Siis kun apuja ei saa muualta, itse hoitaa lapset. Niin mikä on hyvä ikäero, että lapsista ois vielä seuraa toisilleen, mutta että vanhempien jaksaminen ei olis ihan äärirajoilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Toi on niin persoonakohtainen juttu, että mitä kukin jaksaa. Mutta tuollaisessa tilanteessa ei kauhean pientä ikäeroa kannata tekemällä tehdä. Eli ainakin kaksi, mielellään kolme vuotta ikäeroa. Ja onhan se paljon lapsesta ja hänen vaativuudestaan tai esim. sairastavuudestaan kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:Meille tulee 1,5v ikäero. Mielestäni tosi pieni, mutta haluan leikkikaverin esikoiselleJa senkin takia noin pieni ikäero, että menee se vauva-aika vähän niinku "samaan syssyyn". Mä en haluais että mun elämä helpottuisi tästä liikaa ja sit pitäis aloittaa taas "alusta" sama rumba
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:Meille tulee 1,5v ikäero. Mielestäni tosi pieni, mutta haluan leikkikaverin esikoiselleJa senkin takia noin pieni ikäero, että menee se vauva-aika vähän niinku "samaan syssyyn". Mä en haluais että mun elämä helpottuisi tästä liikaa ja sit pitäis aloittaa taas "alusta" sama rumba
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
niistä oliskin tosi hyvin seuraa toisilleen, esim 5v ja 15v...
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Kannatan pientä ikäeroa, koska mulla ja mun veljellä on 8v ikäeroa ja me ei periaatteessa olla koskaan "tutustuttu" toisiimmeEhkä sellainen 4v max...? Mut silloinkin leikit ei oo varmaan pitkään yhteisiä eli 1-2v olis varmaankin hyvä..