Mikä inhottaa / ärsyttää tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen passikuvassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen passikuvassa

Vieras
Mua ärsyttää jo valmiiksi se, että pesukoneessa pyörii paitapusero & kauluspaita -pyykki ja se tietää kohta silitystä. Inhoan silitystä yli kaiken, ja muutakin vaatteiden hoitoa esim. pyykkien viikkaamista kaappeihin ja henkareihin. Ennemmin vaikka tiskaan käsin parin päivän astiat kuin nyhjään silitysraudan kanssa.

Ja kesto-ketutuksen aihe on anoppi. Mut eipä siitä sen enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
kerro kerro anopista, mie haluun kuulla :D

Heh, jatkuvaa kettuilua tavastani hoitaa lasta ja kotia ( ai sie syötät lapselle valmiita lihapullia, et sitten itse viitsi tehdä... ai täällä teillä on samat verhot kesät talvet... miten mie muistan että siun äitis olis ollu hoikempi ihminen... mie sitten inhoan noita farkkuja, ne on niin rumia vaatteita... sie et sitten viittiny täksi kevääksi kutoa uutta villahaalaria tytölle vaan käytät vielä tuota MINUN tekemääni...)

Lisäksi kehtaa haukkua minun omia vanhempiani minulle monin tavoin, esim. "mahatkohan sie saaha rahhaa siun omilta vanhemmiltas ollenkaan ku hyö assuuvat nii vaatimattomasti". "Ai äitis ei perinyt sit mittään vaan koko tila meni vanhimmalle veljelle?"

Pitäis käydä suihkus ja lähtee ajeleen kohti mummolaa, 2h matka. Siellä on kuulemma sateista ja harmaata. Ja tääl on just niiiin ihana ilma, aurinko paistaa, tyyntä ja kirkasta, lämmintä.. plääh.

Mua ärsyttää lentotilanne yli kaiken. Matkaa suunniteltu puoli vuotta ja kaikki menee läskiksi tulivuorenpurkauksen takia. Lisäksi mua ärsyttää naapuri, joka on jatkuvasti humalassa ja huutaa yksikseen kovaan ääneen jotain mölinää mihin kellonaikaan tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen passikuvassa:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
kerro kerro anopista, mie haluun kuulla :D

Heh, jatkuvaa kettuilua tavastani hoitaa lasta ja kotia ( ai sie syötät lapselle valmiita lihapullia, et sitten itse viitsi tehdä... ai täällä teillä on samat verhot kesät talvet... miten mie muistan että siun äitis olis ollu hoikempi ihminen... mie sitten inhoan noita farkkuja, ne on niin rumia vaatteita... sie et sitten viittiny täksi kevääksi kutoa uutta villahaalaria tytölle vaan käytät vielä tuota MINUN tekemääni...)

Lisäksi kehtaa haukkua minun omia vanhempiani minulle monin tavoin, esim. "mahatkohan sie saaha rahhaa siun omilta vanhemmiltas ollenkaan ku hyö assuuvat nii vaatimattomasti". "Ai äitis ei perinyt sit mittään vaan koko tila meni vanhimmalle veljelle?"

Anoppi-jutut on parhaita! Mie voisin lukee niitä koko päivän
=)

Menkat alkoi sit kuitenkin. :(

En siis mitenkään murtunut ole, kun ei vauvaa ole tarkoituksella yritetty ja jos oisin raskaana ollut, niin sehän olis ollut exän, mistä omat mutkansa asiaan. Mutta lievästi toiveikas olin kuitenkin ihan järjenvastaisesti että josko sittenkin...

Oikeastaan ärsyttää sekin, kun Luoteis-Lappi ei tullut tänä perjantaina meille. :snotty:
Lentäen vissiin se tänne etelämpään tuodaan tjt.

Yleensä ottaen koko elämän tilanne.
Kaaos täällä kotona.
Lasten mahatauti.
Ei saa mitään järkevää aikaseksi tänään eikä monesti muullonkaan.
Mies aina töissä ja sen vähän mitä kotona on omia harrastuksia.
Remontti ei vieläkään valmis vaikka aloitettu 4v sitten.
Kyllä näitä riittää..

Yhteistyössä