Mikä itku tolla tytöllä on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pahoiteltiinko mitenkään lääkärissä ettei ole tutkittu paremmin aikaisemmin?
Onneksi selvisi nyt :)

ei siellä sanottu mitään.Ja sen mun raivarin jälkeen ne vasta kieroon kattokkin.Toivottavasti ei tarvi asioida usein,paitti et nuorin käytettävä,korvat vissii tulehtunu ku huutaa ja kaapii niitä..
mutta toivottavasti ei tarvi asioida sie SEN jälkeen.

Sun ei tarvi yhtään hävetä tuota raivaria!!!!Sen nyt sais ihan kuka vaan tuollaisessa asiassa jos tyttö valittaa ja valittaa mutta tutkita ei sen paremmin.
Ihan oikein teit!!
Oliko pelkkä purukumi vai myös paperia mukana?Jos on saanut vaikka kaksikin palaa?Vaikka yksikin hubba bubba on jo iso suussakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Periaatteessa purkan nielaiseminen pitäisi kyllä olla täysin turvallista... Vatsahapot sulattavat sen, kuten muunkin ruuan. Tytön on täytynyt nielaista purkkaa todella paljon kerralla.

Huh. Varmaan joku Hubba Bubba on 2-vuotiaalle paljon. Täytyykin muistaa olla tarkkana. En oo kyllä ennen kuullut, ettei purkka olisi sulanut.

Ja juu. Meille suositeltiin jo 1,5v. neuvolassa purkkaa! Olin ihan että häh. Nyt on ikäää 3 ja syö purkkaa päivittäin. Ehkä kerta viikkoon nielasee.

Niin meillekin suositeltiin mutta vain puolikasta tyynyä.Ja että antaa lapsen pureskella sitä vähän aikaa sillain että äiti katselee ja ottaa suusta pois sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Mut tiäkkö omalla kohalla sen ekan raivarin jälkeen, minkä lääkärissä sain lapsen hoidon takia, ollaan päästy lääkäriin ja tutkimukset on ollu huippu luokkaa. Mitään eivät ole uskaltanu jättää arvailun varaan. Et saattaa AP olla nyt teil siel lääkärillä parempi vastaan otto ;)

Joo ja lääkäreillehän saa rajähtää.Varmaan moni muukin niin tekee jos ei todesta oteta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tuollaisen kohtelun jälkeen kyllä valittaisin. Ota ihmeessä yhteyttä potilasasiamieheen, ei tuollainen käy! Hyvä että syy selvisi ja lapsi parani :)

Valittaisin minäkin, ihan järkyttävän välinpitämättömiä puoskareita ollut.

Mutt onneks syy selvis :hug:

En jaksa ruveta valitusta tekemään mutta tästä eteenpäin pidän huolen jotta lapsi tutkitaan jos se tosissaan valittaa.
Lääkäri sanoi meille että vaikka ei ole tutkittua tietoa niin purkka voi jäädä suolistoon kiinni,se ei sula samoin kuin muut mahaan joutuvat ja varsinkin lapsilla se voi aiheuttaa ongelmia jos suoli on yhtään "poikkeava"
Saatiin "tutkia" :x sitä mikä sieltä ulos tuli,siis näytti sen meille,se oli aika isomöykky mikä siellä oli ollut,epäilisin juuri että jotain mitä noilla kavereilla on(hubbaa)
mutta loppu hyvin kaikki hyvin.Ollut koko päivä menoa.Kukaan voi uskoa kuinka ihana nähdä toi tyttö omana itsenään :heart:

Kyllä mä ihan periaatteesta tekisin tuosta tilanteesta valituksen, minun lapseni ei anneta kärisiä yli viikkoa. Se ei nyt iso vaikva asiasta ole, loppujen lopuksi. Ja ehkä siitä hyötyy sitten joku toinen lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Kyllä mä ihan periaatteesta tekisin tuosta tilanteesta valituksen, minun lapseni ei anneta kärisiä yli viikkoa. Se ei nyt iso vaikva asiasta ole, loppujen lopuksi. Ja ehkä siitä hyötyy sitten joku toinen lapsi.

Samaa mieltä!

Ihana juttu että syy lapsen kipuiluun selvisi ja että lapsi on nyt terve =)

Äidille se on ihan kamalaa katsoa vierestä kun oma lapsi kärsii eikä itse voi auttaa mitenkään :/ :hug:

No loppu hyvin kaikki hyvin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ammu:
Missä ap?teetkö valituksen?
Lääkärit tekevät työtä ja ovat erehtyviä samoin kuin hoitajat,ette tekään ole välttämättä täydellisiä työssänne!

Kukapa sitä täydellinen työntekijä on? Palautetta voi silti antaa...Ihan vastaisen varalle. Virheistäkin voi oppia. Mutta kyllähän se on tosiasia, että hoitoa ja tutkimuksia täytyy itse aika usein vaatimaalla vaatia, jos niitä haluaa saada. :/

Lääkärit tekevät työtä ja ovat erehtyviä samoin kuin hoitajat,ette tekään ole välttämättä täydellisiä työssänne!

niinhän ne on mutta jos lapsen hoitoon saaminen kestää kaksiviikkoa on kyllä vika jossain muussa kun erehtymisessä!!
entä jos laps olis kuollut??

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

niinhän ne on mutta jos lapsen hoitoon saaminen kestää kaksiviikkoa on kyllä vika jossain muussa kun erehtymisessä!!
entä jos laps olis kuollut??
Tapelkaa saatte pikku rahaa.

Yhteistyössä