V
v
Vieras
Tuollaisen kohtelun jälkeen kyllä valittaisin. Ota ihmeessä yhteyttä potilasasiamieheen, ei tuollainen käy! Hyvä että syy selvisi ja lapsi parani 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KeljuK:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pahoiteltiinko mitenkään lääkärissä ettei ole tutkittu paremmin aikaisemmin?
Onneksi selvisi nyt![]()
ei siellä sanottu mitään.Ja sen mun raivarin jälkeen ne vasta kieroon kattokkin.Toivottavasti ei tarvi asioida usein,paitti et nuorin käytettävä,korvat vissii tulehtunu ku huutaa ja kaapii niitä..
mutta toivottavasti ei tarvi asioida sie SEN jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Periaatteessa purkan nielaiseminen pitäisi kyllä olla täysin turvallista... Vatsahapot sulattavat sen, kuten muunkin ruuan. Tytön on täytynyt nielaista purkkaa todella paljon kerralla.
Huh. Varmaan joku Hubba Bubba on 2-vuotiaalle paljon. Täytyykin muistaa olla tarkkana. En oo kyllä ennen kuullut, ettei purkka olisi sulanut.
Ja juu. Meille suositeltiin jo 1,5v. neuvolassa purkkaa! Olin ihan että häh. Nyt on ikäää 3 ja syö purkkaa päivittäin. Ehkä kerta viikkoon nielasee.
Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:Mut tiäkkö omalla kohalla sen ekan raivarin jälkeen, minkä lääkärissä sain lapsen hoidon takia, ollaan päästy lääkäriin ja tutkimukset on ollu huippu luokkaa. Mitään eivät ole uskaltanu jättää arvailun varaan. Et saattaa AP olla nyt teil siel lääkärillä parempi vastaan otto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Tuollaisen kohtelun jälkeen kyllä valittaisin. Ota ihmeessä yhteyttä potilasasiamieheen, ei tuollainen käy! Hyvä että syy selvisi ja lapsi parani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kyllä mä ihan periaatteesta tekisin tuosta tilanteesta valituksen, minun lapseni ei anneta kärisiä yli viikkoa. Se ei nyt iso vaikva asiasta ole, loppujen lopuksi. Ja ehkä siitä hyötyy sitten joku toinen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ammu:Missä ap?teetkö valituksen?
Lääkärit tekevät työtä ja ovat erehtyviä samoin kuin hoitajat,ette tekään ole välttämättä täydellisiä työssänne!
Alkuperäinen kirjoittaja ammu:Missä ap?teetkö valituksen?
Lääkärit tekevät työtä ja ovat erehtyviä samoin kuin hoitajat,ette tekään ole välttämättä täydellisiä työssänne!
Tapelkaa saatte pikku rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Alkuperäinen kirjoittaja ammu:Missä ap?teetkö valituksen?
niinhän ne on mutta jos lapsen hoitoon saaminen kestää kaksiviikkoa on kyllä vika jossain muussa kun erehtymisessä!!
entä jos laps olis kuollut??