Mikä johto/kaapeli tarvitaan, jotta voin kuunnella MP3-soittimeni musiikkia stereoitten/autoradion kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dorka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dorka

Vieras
Mä olen tippunut tekniikan kehittymisen kärryiltä ajat sitten, joten seuraava kysymykseni saattaa olla hyvinkin tyhmä...:ashamed:

Eli meillä on autoradiossa sekä sitten stereoissa sellainen systeemi, että voi mp3:n musiikkia kuunnella niistä, mutta jos tökkään mp3:n suoraan niihin, niin mitään ei tapahdu. Eli vissiin tarvitaan joku johto/kaapelisysteemi niihin väliin?

Mulla on siis Sonyn mp3-soitin ja kun laitan sen mp3:n siihen usb-kohtaan kiinni (ja olen vaihtanyt asetuksen "usb on", niin stereot ilmoittavat, että "no data" eli vissiin ne biisit ovat siellä sitten jossain väärässä muodossa? Mä en suoraan sanottuna tiedä, missä muodossa ne ovat tossa soittimessa. Mukana tuli joku Sonyn ohjelma, jonka kautta olen siirtämään cd:ltä biisejä tuohon mp3-soittimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on siis Sonyn mp3-soitin ja kun laitan sen mp3:n siihen usb-kohtaan kiinni (ja olen vaihtanyt asetuksen "usb on", niin stereot ilmoittavat, että "no data" eli vissiin ne biisit ovat siellä sitten jossain väärässä muodossa? Mä en suoraan sanottuna tiedä, missä muodossa ne ovat tossa soittimessa. Mukana tuli joku Sonyn ohjelma, jonka kautta olen siirtämään cd:ltä biisejä tuohon mp3-soittimeen.

Muistitikulla taitaa vaan toimia. Ei mullakaan ulkoisilta soittimilta kuulu.

On se usb. Onko sulla aux-liitin myös auton soittimessa? Sitä kautta saattaisi kuulua sellaisella piuhalla, joka lähtee kuulokeliitännästä, ja toinen pää kuuluu olla myös kuuloke liitännällä.