[QUOTE="Nana";24218252]Ja täälläkin huomaa että on ihmisiä joille imetys on pyhää ja selkäänsä sietäisi jos joku ei sitä halua katsella.
Asiakaspalvelijana olen harmillisessa tilanteessa koska imettävä äiti ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen jos koko muu maailma ei pidä hänen imetystään ihastuttavana. En myöskään voi sanoa siitä kiusaantuneelle asiakkaalle että no vaihdapa pöytää. En myöskään kiellä ketään imettämästä, vaan olen yrittänyt mitä suurimmalla kohteliaisuudella ehdottaa vähemmän näyttävää tapahtumaa. Olen jopa tarjoutunut tuomaan puhtaan harson avuksi mutta imettävät äidit ovat olentoja joiden kanssa ei voi keskustella ja jotka eivät tee kompromisseja.
Edelleenkään, imettäminen julkisesti ei ole kiellettyä, mutta olisi KOHTELIASTA ottaa muut ihmiset huomioon ja tehdä se huomaamattomasti kun se kuitenkin todistetusti on mahdollista enkä minä voi käsittää miksi se olisi vaikeaakaan.
Imetys ON luonnollista, mutta se MYÖS saattaa häiritä jotakuta jos siitä tehdään kunnon show. En tajua miksi sitä ei voi hyväksyä että joku ei ruokaillessaan halua olla pakotettu tuijottamaan kattoa tai seiniä koska muuten hyppii toisen turvonneet tissit silmille. Kun asiaan on niin yksinkertainen, kaikkia miellyttävä ratkaisu: se harso, imetyspaita tai vaikka vain vähän paitaa siihen päälle niin että äiti saa imettää rauhassa sydämensä kyllyydestä, kukaan ei häiriinny siitä, miestarjoilijat eivät kiusaannu siitä että yrittäessään katsoa asiakasta silmiin katse meinaa vaeltaa johonkin jota ei halua katsoa eikä kukaan pervo tuijota ja sitten myöhemmin mene runkkaamaan mielikuvalle.
Miksi oi miksi tässä asiassa imettävät "ttu mullahan on oikeus esitellä tissejäni, tämä on LUONNOLLISTA" - äidit eivät voi sen vertaa tulla vastaan, yleisen hyvän mielen vuoksi. Eihän tässä kukaan ole sanomassa että lasta ei SAA imettää.
Minulla ei ole mitään imettäviä naisia vastaan, mutta olen valitettavasti vastuussa kaikkien asiakkaiden, en ainoastaan sen imettävän äidin viihtyvyydestä. Ei ole mukavaa saada ensin huudot asiakkaalta koska imettävä nainen pilaa ruokahalun, ja sitten vielä huudot imettävältä naiselta kuinka hänen utareensa ovat PYHÄT. Loppujen lopuksi edelleenkin kyse ON intiimistä kehon osasta.[/QUOTE]
Pitkä imetys ehkäisee vatsan, suoliston ja hengitysteiden infektioita. Pitkä täysimetys pienentää kätkytkuoleman riskiä, vähentää atooppista ihottumaa, vaikuttaa edullisesti hermoston kehitykseen, ehkäisee ylipainoa ja suojaa lasta diabetesta ja crohnin tautia vastaan.
Täällä vouhkataan tissien näkymisestä, ruokahalusta ja miestarjoilijoiden vaivaantumisesta.
No, mitäpä muutakaan voi olettaa tarjoilijan koulutuksella.