O
"oskari"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:se on ihan ok. kun se hoidetaan silleen nätisti.
Aivan. Niin, että tissi näkyy kunnolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:se on ihan ok. kun se hoidetaan silleen nätisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Möllö;24218561:Minua kyllä tasan vituttaa sen takia että jos olen perheeni kanssa esim ostoksilla niin ei paljon kiinnosta katella tissejä taikka ainakaan alkaa selittelemään lapsille mitä tuo akka tekee..
vauvan julki-imetys ei haittaa ollenkaan, ihan sama miten se tehdään, avoimesti tai harson tms suojassa mutta jotenkin sellaisen 2-3 vuotiaan imetys julkisella paikalla on ( siis tyyliin vähän kauempana leikkinyt lapsi juoksee äitinsä luo kahvilassa ja kaivaa tissin esiin ) hmm, ei nyt ärsyttävää, mutta ei niin luonnollisen näköistä kumminkaan...mutta ei sekään kyllä häiritse minua yhtä paljon pariskunnat jotka vaihtavat kielisuudelmia niin että litinä ja läiske kuuluu seuraavaan kortteliin asti
Jos sinulle on vaikeaa kertoa lapsillesi, että nisäkkäät noin yleisesti ruokkivat jälkeläisiään maidollaan, voit ehkä pyytää kyseistä imettäjää selittämään asian puolestasi. Varokaa muuten ettette ainakaan eläinpuistoon eksy!
Seksin ja suudelmien puute?
Höpsis. Turha syyttää sitä kahvilassa kahviaan juovaa asiakasta siitä ettei imetys onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Möllö;24218561:Joo!Mua ärsyttää just sen takia! Mahtavaa että kerroit sen..
Minua kyllä tasan vituttaa sen takia että jos olen perheeni kanssa esim ostoksilla niin ei paljon kiinnosta katella tissejä taikka ainakaan alkaa selittelemään lapsille mitä tuo akka tekee..
Mutta kai voi syyttää yleistä syyllistävää asenneilmapiiriä. Suomessa jokaisen naisen pitäisi imettää lastaan, koska äidinmaito on parasta ruokaa, mutta imetyksen pitäisi tapahtua kotona pimeässä varmuuden vuoksi anteeksi pyydellen, ettei kenellekään tule paha mieli. Vähemmästäkin tulee ahdistus.
Vai meinaatko, että suomalaisnaiset ovat vain luonnostaan huonompia imettäjiä kuin muut skandinaavit?
mua ei julki-imetys haittaa tai häiritse, mut itse en kyllä imetä julkisesti...ja musta on hassua, jos joku sanoo, että ei haittaa jos joku näkee hänen tissinsä kun imettää.. Miks se ei haittaa? Koska musta se tissi on edelleen yhtä seksuaalinen osa naista kun ennenkin, imettäis tai ei. Enkä mä ainakaan tykkäis, jos joku ventovieras mun tissini näkis![]()
Aikoinaan kun mä imetin niin mua ei kiinnostanut mikään muu kuin minä ja mun vauva. Jos mun imettäminen olisi mennyt päin pöpelikköä niin en mä siitä olisi muita syytellyt. Tosi juttu on se että imettämiseen pitää panostaa ja imettävän äidin huolehtia itseään. Ehkä muissa pohjoismaissa äidit panostavat imettämiseen ja itseensä enemmän kuin Suomessa?
Jos tehtäs ravintoloihin semmoset alueet mihin saisi vetäytyä semmonen jengi jota imetys häiritseevähän niinku junissa eläinvaunu....
Okei meni ehkä yli mutta ei oo oikein sekään että jotku joutuu ahdistuneena johonki vessaan tai vaatekaupan sovituskoppiin imettämään että ei vaan vilahda mitään, vauvat kun välillä venkoilee siinä tilanteessa ja saattaa nänni vilahtaa... Ymmärrän että ihmisiä häiritsee jos sen tekee sillätavalla roisisti, samalla tavalla ärsyttää ihmiset jota syö suu auki tai muuten epäsiististi.
Musta tuntuu, että se on ihmisille vaan joku periaatekysymys.Silloin harvoin, kun olen nähnyt jonkun imettävän julkisesti niin se on tehty hyvin huomaamattomasti ja hädin tuskin olen tajunnut niiden naisten imettävän.
Musta tuntuu, että se on ihmisille vaan joku periaatekysymys.Silloin harvoin, kun olen nähnyt jonkun imettävän julkisesti niin se on tehty hyvin huomaamattomasti ja hädin tuskin olen tajunnut niiden naisten imettävän.