Satu Hassi on onnistunut samassa hyvin, katsantokantansa on vain toinen.
Juu, on muuten totta, ettei Halla-aho ole ainoa blogisti, joka asuu ja suostuu vaikuttamaan vain omassa ajatusmaailmakehikossaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Satu Hassi on onnistunut samassa hyvin, katsantokantansa on vain toinen.
muistaakseni en väittänyt että aiheetta, kaikkihan tietää että niissä piireissä insesti ja muu hyväksikäyttö on ollut iso ongelma jo vuosikymmeniä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26888900:Juu, on muuten totta, ettei Halla-aho ole ainoa blogisti, joka asuu ja suostuu vaikuttamaan vain omassa ajatusmaailmakehikossaan.
joo, piti olla lyöty
pedofiliasyytöksiin ollaan puututtu rankasti niin kuin pitääkin mutta epäilen että jos kyse olisi ollut muusta kuin kristillisestä lahkosta niin tapaukset eivät olisi päässeet otsikoihin
...suvaitsematonta sananvapauden rajoittamista sitten ilmeisesti mielestäsi =)?
Niin, missä menee sananvapauden ja kunnianloukkauksen raja noin niin kuin yleisellä tasolla?
Asiallinen, mahdollisimman objektiivinen uutisointi mielestäni on aivan ok, oli asia tai aihe sitten mikä tahansa.
Oli kysymyksessä sitten mikä tahansa "aate".
Systemaattinen pahansuopa arvostelu on lähempänä mielipiteen esittäjän omaa mielipidettä. Ja tästä pääsemmekin myös tähän kunnianloukkausasiaan.
Henkilökohtaisesti kavahdan fanaattisuutta, oli asia tai aihe aivan mikä tahansa.
Selkeästi olet samaa mieltä tämän Jussin kanssa ja koet hänen kokeneen vääryyttä.
Minä en ole samaa mieltä Jussin kanssa ja en koe hänen kokeneen vääryyttä, vaikken tuomari tai eliitin edustaja olekaan.
Niin, mikä on täydellinen TOTUUS ylipäätään yhtään mistään =)?
Numero 42?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26888971:Päästäänkö taas salaliittoteoriaosastolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26888971:Päästäänkö taas salaliittoteoriaosastolle.
Nimenomaan ja näköjään.
Tätä ei pitäisi edes kysyä, mutta olen viettänyt niin pitkiä aikoja palstalla, että olen hurahtanut täysin palstayleistyksiin.. joten kysyn, että tekeekö minusta lastenraiskaajien hyväksyjän, jos Halla-aho ärärsyttää minua?
Siinä vaiheessa kun sanotaan, että KO:n tuomarit eivät ole päteviä, vaan ovat demarien vietävissä, ollaan salaliittoteoriaosastolla.no ei se niin kaukaa haettua ole, kyllähän varsinkin viimeisin demaripressa oli kuuluisa erikoisista virkanimityksistään