Tyhmyys ja fanaattisuus ei ole rotu- tai uskontosidonnaista.
Note to self: eikä puoluesidonnaista. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tyhmyys ja fanaattisuus ei ole rotu- tai uskontosidonnaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26889518:Nyt on pakko vastata, että minustakin hän väheksyy monia, mm. vasemmistoa, toimittajia, tutkijoita, tuomareita ymsyms. Ihmisiä, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan.
Ei, minulla ei ole linkkiä.
Öö... Ei kai se väheksy muita ku rikollisia? Ylistääkö niitä pitäis?
Ilmankos minulla juuri nytkin on hieman ulkopuolinen olo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26889538:Mikä puolue kannattaa rikollisia? Ja miten? Vastaukseksi ei riitä, että jos ei kannata Halla-ahoa niin kannattaa rikollisia.
(Kyllä, minulla on tylsä päivä yksin kotona)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26889568:Totta, paitsi rrrrrakastan veroja ja veronmaksajia.
Linkki: http://kaksplus.fi/search.php?searchid=618724
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;26889599:Jos esim. vihreiden tahto tapahtuisi, niin kukaan ei arvostelisi maahanmuuttopolitiikkaa, sananvapautta ei olisi olemassakaan, joidenkin tosiasioiden sanominen ääneen olisi rikollista toimintaa jne... Eihän kukaan suoraan niin sano, että "puolueemme kannattaa raiskaamista", mutta kuitenkin käytännössä tehdään sitä edistävää politiikkaa.
Tuntemani somalit ja muslimit eivät ole tyhmiä eivätkä myöskään fanaattisia.
Paljon mahdollista.
Ensimmäistä kertaa tässä ketjussa palstahistoriani aikana joku oikeasti haukkuu palstapersoonaani.
Mielenkiintoista.
Tämä keskustelu on selkeästi saavuttanut sivistyneen päämääränsä =)
Onko tämä olevinaan piikikäskin kommentti? Tottakai Ahvenanmaalla olisi hyvä opettaa suomea. Pakkoruotsia siellä kuitenkaan tuskin opetetaan.
Huomaatko, taas olet rikollisen puolella ja uhrilla ei ole yhtään mitään väliä? Halla-aho joutui seksuaalisen ahdistelun kohteeksi ja sinun mielestä tässä on pahinta se, että Halla-aholle tuli siitä mieleen kielteisiä ajatuksia (kenellepä ei tulisi)?