N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Jotain huuhaa verkostomarkkinointia, ne pommitti mua vuoden. Soitti monta kertaa päivästä, välillä oli ties mitä tyyppiä ovella ja yritti saada mua mukaan. Älä mee edes kuuntelemaan, saat ikuisen vaivan |O
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut jos se on toi imuri, niin laitako mulle yvn? =)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Jotain huuhaa verkostomarkkinointia, ne pommitti mua vuoden. Soitti monta kertaa päivästä, välillä oli ties mitä tyyppiä ovella ja yritti saada mua mukaan. Älä mee edes kuuntelemaan, saat ikuisen vaivan |O
Juu, en mee mukaan. Mut mitä noi myy?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut jos se on toi imuri, niin laitako mulle yvn? =)
Juu, mä pistän =) "superhyperimuri, jolla lähtevät myös säärikarvat, ostaosta, hyvä ihminen!"
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mitenkäs se move-homma meni, maksa aluksi 1000?, niin saat pyörän ja mitä muuta. Sitte voi ruveta ansaitsemaan jopa 2000? kuussa
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Anaalivalkaisu?
Mulla lensi sitten fantat suurimmaksi osaksi tähän näppikselle! :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mitenkäs se move-homma meni, maksa aluksi 1000?, niin saat pyörän ja mitä muuta. Sitte voi ruveta ansaitsemaan jopa 2000? kuussa
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Ei kai suoranaisesti mitään, niillä oli joku nettisivusto minkä kautta sai ostaa tavaraa. Enemmän kai tuo oli sitä, että piti yrittää saada lisää porukkaa mukaan, ku jokainen aloittaja joutui maksamaan sen 1000?.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:amway
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/index.htm
Siinä joku linkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mitenkäs se move-homma meni, maksa aluksi 1000?, niin saat pyörän ja mitä muuta. Sitte voi ruveta ansaitsemaan jopa 2000? kuussa
SAAT PYÖRÄN?!?! Mitä helvettiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Ei kai suoranaisesti mitään, niillä oli joku nettisivusto minkä kautta sai ostaa tavaraa. Enemmän kai tuo oli sitä, että piti yrittää saada lisää porukkaa mukaan, ku jokainen aloittaja joutui maksamaan sen 1000?.
Älykkään kuulosta hei, tosi fiksua, kaikki varmaan haluu mukaan
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:amway
Todennäköisesti tämä. parikin puolituttua jo yrittänyt värvätä tähän mukaan. kehutaan juttu maasta taivaaseen muttei kerrota mistä on kyse, ennenkuin pääsevät paikan päälle värväämään
|O
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mitenkäs se move-homma meni, maksa aluksi 1000?, niin saat pyörän ja mitä muuta. Sitte voi ruveta ansaitsemaan jopa 2000? kuussa
SAAT PYÖRÄN?!?! Mitä helvettiä![]()
Joo, se kuulu siihen alotuspakettiin. Ja sitt siihen kuulu joku kirja kai ja salkku muistaakseni ja kalenteri ja jotain vihkosia (en muista tarkkaan). Ja sitt sun piti myydä niitten nettikaupasta jotain tavaraa josta sait muka provikat ja kaikkien "alaisiesi" jotka oot siis itse hankkinut provikat ja sitt susta tulee rikas. Nih.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Niinpä, ja pari vuotta sitten täälä oli puoli kaupunkia tuossa mukanaSuurin osa lopetti sitte ku alkoi tulla huijaus esille
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|
Mikä MOVE?
Niinpä, ja pari vuotta sitten täälä oli puoli kaupunkia tuossa mukanaSuurin osa lopetti sitte ku alkoi tulla huijaus esille
![]()
Ai hei, mäkin oon joskus kuullu jostain tommosesta! Jossain vaiheessa kaverit alko hurahdella kaikkiin ihme systeemeihin... Tais olla just toi. Onkohan ne saanu pitää ne bulgarialaiset fillarinsa, sit kun irtosanoutuivat? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Tuli heti mieleen move, just noin sanoivat ku ne soitti. Mä en tosin tiedä onko koko homma enää voimissaan :|