Mikä "kauhukohtaus" viime yönä iski vauvaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästyin

Vieras
On totutettu nukkumaan omaan sänkyynsä nyt jo jonkin aikaa.

Noh' viime yönä heräsi kovasti itkien ja ajattelin, että nyt haluaa viereen + maitoa.

Ei käynyt maito eikä tuttikaan. Itki ihan hillittömään kovaan ääneen.

Rauhoittui vasta, kun laitettiin valot päälle ja tenava kunnolla hereille.

Sitten vasta maito kelpasi ja unikin palasi takaisin pikku hiljalleen.

Ikää vauvalla kohta 10kk.

( Tämmöinen kohtaus oli hällä jo viime vuonna loppusyksystä kerran. Silloinkin se kyllä pelästytti täysin, että mitä teen vauvalle ja miten saan hänet rauhoittumaan? Sama tunne oli viime yönäkin. )
 
nähnyt varmaan pahaa unta. jotkut lapset saa noita yöllisiä kauhukohtauksia, ja ovat kyllä pelottavia. mutta menevät aikanaan ohi. en olis hulissaan, jos vauva on muuten normaali. sitä haroko korvia kannattaa seurata, ettei siell ole sitten tulehdusta. makuulla korvasärky on nimittäin tosi tuskallista
 

Yhteistyössä