P
pelästyin
Vieras
On totutettu nukkumaan omaan sänkyynsä nyt jo jonkin aikaa.
Noh' viime yönä heräsi kovasti itkien ja ajattelin, että nyt haluaa viereen + maitoa.
Ei käynyt maito eikä tuttikaan. Itki ihan hillittömään kovaan ääneen.
Rauhoittui vasta, kun laitettiin valot päälle ja tenava kunnolla hereille.
Sitten vasta maito kelpasi ja unikin palasi takaisin pikku hiljalleen.
Ikää vauvalla kohta 10kk.
( Tämmöinen kohtaus oli hällä jo viime vuonna loppusyksystä kerran. Silloinkin se kyllä pelästytti täysin, että mitä teen vauvalle ja miten saan hänet rauhoittumaan? Sama tunne oli viime yönäkin. )
Noh' viime yönä heräsi kovasti itkien ja ajattelin, että nyt haluaa viereen + maitoa.
Ei käynyt maito eikä tuttikaan. Itki ihan hillittömään kovaan ääneen.
Rauhoittui vasta, kun laitettiin valot päälle ja tenava kunnolla hereille.
Sitten vasta maito kelpasi ja unikin palasi takaisin pikku hiljalleen.
Ikää vauvalla kohta 10kk.
( Tämmöinen kohtaus oli hällä jo viime vuonna loppusyksystä kerran. Silloinkin se kyllä pelästytti täysin, että mitä teen vauvalle ja miten saan hänet rauhoittumaan? Sama tunne oli viime yönäkin. )