V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bella:vesinuha=allerginen nuha.Kokeile zyrteciä.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Onko vesinuha se että valuva aines on ihanku vettä? Mulla on aina nuhan alussa sellanen, samalla sattuu nenään. Eikä oo allergiaa...
Vasta räkä-vaiheessa saan suihkeilla nenän auki. Eikä kipeeseen nenään kyllä huvita mitään suihkiakaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:vesinuha=allerginen nuha.Kokeile zyrteciä.
Onko? Kääk. En oo tiennyt moista. Aina, ku mulla on nuha, se on sellanen hana-auki -nuha.
Alkuperäinen kirjoittaja bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:vesinuha=allerginen nuha.Kokeile zyrteciä.
Onko? Kääk. En oo tiennyt moista. Aina, ku mulla on nuha, se on sellanen hana-auki -nuha.
no ainakin meidän pojan kohdalla allergialääkäri sanoi noin.Nythän on ilmassa paljon lepän ja koivun siitepölyä.Kokeile tuota lääkettä..saa ilman reseptiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:vesinuha=allerginen nuha.Kokeile zyrteciä.
no ainakin meidän pojan kohdalla allergialääkäri sanoi noin.Nythän on ilmassa paljon lepän ja koivun siitepölyä.Kokeile tuota lääkettä..saa ilman reseptiä.
Ööö. Jaa. Siitepölyä. Meillä on talvi. Siis että lapset oli laskettelemassa tänään ja hiihtivät illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bella:vesinuha=allerginen nuha.Kokeile zyrteciä.
Ööö. Jaa. Siitepölyä. Meillä on talvi. Siis että lapset oli laskettelemassa tänään ja hiihtivät illalla.
no siellä voi olla sitten kyseessä paju..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko joku apteekin nenäsuihke niin tehokas? Mikä? Help!