Mikä kuntoilulaite ja onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsi"

Vieras
Ostin kirpparilta sellaisen jousimaisen kuntoilulaitteen jolla saa lähennettyä jalkoja
siis sellaisen v-kirjaimen mallisen laitteen jollainen joskus ollut myynnissä ostoskanaval-
la. Tietääkö joku sen nimen ja onkohan siihen jotain ohjeita saatavilla netistä? Onko
jollain samanlainen ja onko hyvä ja tehokas laite? Onko apua ja kuinka kauan sitä
olet tehnyt ja kuinka monta kertaa vkossa?

En heitä sitä pois koska ei siitä muun liikunnan lisäksi ainakaan haittaa ole vaan ehkä jopa apua muun kuntoilun lisänä. Olen himoliikkuja, mutta tätä laitetta en vielä ole käyttänyt;)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26745047:
Olisit mielummin ostanut kuntopyörän tai crosstrainerin. Niitä voi sentään myöhemmin (viikon päästä) käyttää vaatetelineinä. :D

Hah :D Tai kissan kiipeilytelineenä! :xmas: No mä siirsin sen tänään olohuoneeseen TAAS : innostus olis taas kova... .. .

Muoks* siis crosstrainer :D

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26745047:
Olisit mielummin ostanut kuntopyörän tai crosstrainerin. Niitä voi sentään myöhemmin (viikon päästä) käyttää vaatetelineinä. :D

Jaa niinku näin vai?

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Vaatteidensäilytysjärjestelmä

Mä taisin tuolla vehkeellä 5 min crossata. Loppuajan se ajoi asiansa vaatesäilytysjärjestelmänä. Oli ihan paska.

Kyllä nää kaikki hilavitkuttimet saa tunkea sinne mistä ne on tulleetkin. Niin reidenlähennysvempaimet, crossarit, kun kuntopyörätkin. Poikkeuksena sitten semmoiset kunnonvehkeet, mitä salillakin on. Joskaan tuliskohan niitäkään kotona käytetty?!

Kyllä nää kaikki hilavitkuttimet saa tunkea sinne mistä ne on tulleetkin. Niin reidenlähennysvempaimet, crossarit, kun kuntopyörätkin.
Jeps, onhan näitä tullut kokeiltua ja sama kohtalo on kaikilla ollut. Ensin vaatetelineeksi, sitten varastoon ja sitten ilmoitus johonkin lahjoitetaan-palstalle.

Parhaiksi ovat osoittautuneet lenkkarit, maastopyörä, sukset ja kävelysauvat. Maiseman vaihtuminen ja vaihteleva maasto treenatessa pitää mielenkiinnon yllä aina vain uudelleen ja uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26745148:
Jeps, onhan näitä tullut kokeiltua ja sama kohtalo on kaikilla ollut. Ensin vaatetelineeksi, sitten varastoon ja sitten ilmoitus johonkin lahjoitetaan-palstalle.

Parhaiksi ovat osoittautuneet lenkkarit, maastopyörä, sukset ja kävelysauvat. Maiseman vaihtuminen ja vaihteleva maasto treenatessa pitää mielenkiinnon yllä aina vain uudelleen ja uudelleen.

Vaihtoehtoisesti voi tehdä kuten minä ja painua salille crossailemaan...kyllä ne maisemat sielläkin melko virkeänä mielen pitää :D

Vaihtoehtoisesti voi tehdä kuten minä ja painua salille crossailemaan...kyllä ne maisemat sielläkin melko virkeänä mielen pitää :D
Toimii varmasti sekin. Kun on salimaksun maksanut ja salille asti raahautunut niin ei sitä heti viitsi lopettaa ja ovathan laitteetkin laadukkaita. Kotona on kiusallista crossata kun sohva ja jääkaappi tuijottaa selkään koko ajan.

Itse en ole oikein salityyppiä sillä tykkään liikkua ulkona.

Yhteistyössä