mikä kylpylä paras

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No me käytiin tutustumassa siihen vantaan uuteen flamingoon ja oli tosi kiva paikka. Se on kyllä hinnakas, mutta kyllä sinne toisenkin kerran mennään. Turun caribia oli ainakin silloin kiva ja siisti kun me siellä käytiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
SUlla taitaa olla liikaa vaatimuksia. Halvalla ei parasta saa. :xmas: Paras kylpylä jossa olen itse käynyt on Katinkulta Sotkamossa.

Joo, Katinkulta on hyvä. Me käydään siellä aina mummolareissulla. Turun Caribia on myös huippu, vaikkakaan ei takuulla halpa.

Me ei olla kovin monessa kylpylässä käyty mutta Serenasta ei oikein tykätty. Imatran kylpylä on ihan siisti mutta todella pieni. Jos ihan sellasta paikkaa missä lapsetkin viihtyy niin Vaasan Tropiclandia oli sekä minun, mieheni että silloin vajaa 3v tytön suosikki =) Tietyst siinä on sekin että käytiin kesällä ja päästiin ulkoaltaille myös =)

Mun mielestä flamingo oli ihan ylimainostettu. Eihän siellä ollut ku pari poreallasta, lastenallas, ja yks iso allas. Ja pienen lapsen kanssa liukamäet ihan turhia, kun ei niitä saa niihin viedä. Flamingossa myös erillismaksu höyrysaunaan, ja sinnekin 20v ikäraja :O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millanen aulanko sit on?

Aulanko on kans tosi pieni, tyyliiin 1 iso allas ja pari poreallasta. Mutta on sekin kiva. Ei voi verrata esim. Serenaan tai Katinkultaan,, mut ehkä lähelle samantyinen kuin Naantali. Siellä Aulangon hotellin ravintolassa on ihan hirveät hinnat... Esim. kahvikupillinen 5 e :o

Yhteistyössä