I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan pihalla.:Kiusattu vai kiusaaja? Jos saisit päättää ja miksi näin.
Voit myös kertoa kumpaa luulet tulevan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Toivon että kiusaaja mielummin. Itsellä 9v kokemus kiusattuna olosta, joten mielummin kiusaaja.
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Toivon että kiusaaja mielummin. Itsellä 9v kokemus kiusattuna olosta, joten mielummin kiusaaja.
Että mieluummin antaa vahingon kiertää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Toivon että kiusaaja mielummin. Itsellä 9v kokemus kiusattuna olosta, joten mielummin kiusaaja.
Joo näin ajattelen.
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:Toivon että kiusaaja mielummin. Itsellä 9v kokemus kiusattuna olosta, joten mielummin kiusaaja.
Joo näin ajattelen.
Sit sua ei oo koskaan oikeesti kiusattukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,
Mut kuitenkaan et en usko että mun lasta kiusataan koska, se alkaa todnnäköisesti harrastaa itsepuoluslajia heti kun vain haluaa. Miehellä on mustavyö
Alkuperäinen kirjoittaja Panu:Ei kukaan täysjärkinen toivo lapsestaan toisen ihmisen kiusaajaa eikä myöskään kukaan rakastava äiti haluaa omaa lastaan kiusattavan. Hiukan absurdi kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu monen monta vuotta:Mun kouluajan pahin kiusaaja on nykyään narkkari, jonka elämä meni ihan **tuiks. Ei säälitä yhtään, se kundi pilas mun lapsuuden ja vieläkin kärsin itsetunto-ongelmista sen takia. Mä sain onneksi paremman elämän ku kiusaajani, eikä harmita sen kundin kohtalo niin tippaakaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Panu:Ei kukaan täysjärkinen toivo lapsestaan toisen ihmisen kiusaajaa eikä myöskään kukaan rakastava äiti haluaa omaa lastaan kiusattavan. Hiukan absurdi kysymys.
Yleensähän jommaksi kummaksi tulee, joten kysyin mitä mieltä yleensä ollaan JOS saisi päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Panu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Panu:Ei kukaan täysjärkinen toivo lapsestaan toisen ihmisen kiusaajaa eikä myöskään kukaan rakastava äiti haluaa omaa lastaan kiusattavan. Hiukan absurdi kysymys.
Yleensähän jommaksi kummaksi tulee, joten kysyin mitä mieltä yleensä ollaan JOS saisi päättää.
Miten niin jommaksi kummaksi tulee?!! Eikö hyvin toistensa kanssa toimeen tulevia lapsia enää ole ollenkaan? Totisesti toivon ettei omani kuulu kumpaankaan ryhmään! Siis TOIVON!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu monen monta vuotta:Mun kouluajan pahin kiusaaja on nykyään narkkari, jonka elämä meni ihan **tuiks. Ei säälitä yhtään, se kundi pilas mun lapsuuden ja vieläkin kärsin itsetunto-ongelmista sen takia. Mä sain onneksi paremman elämän ku kiusaajani, eikä harmita sen kundin kohtalo niin tippaakaan!!
Joten olet mitä mieltä, mielummin kiusattu kuin kiusaaja?
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,
Mut kuitenkaan et en usko että mun lasta kiusataan koska, se alkaa todnnäköisesti harrastaa itsepuoluslajia heti kun vain haluaa. Miehellä on mustavyö
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,
![]()
![]()
Mun kahta vanhempaa lasta on jo kiusattu, esikoista sen takia, kun on VAALEIN luokalta, kakkosta en tiedä miksi, mutta esim.pyöräilykypärä on rikottu(tää asia vielä kesken, sattui vasta ja ottamassa itse yhteyttä kiusaajapojan vanhempiin)
Jos joku mun lapsistani kiusaisi jotakuta, mun oma kakara saisi korvilleen niin, ettei uskoisikaan!! Eli en ymmärrä AP:n pointtia tässä, AP:n mielestäkö on kuitenkin hyväksyttävää olla kiusaaja, joka ehkä pilaa koko kiusatun tulevan elämänkin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,
![]()
![]()
Mun kahta vanhempaa lasta on jo kiusattu, esikoista sen takia, kun on VAALEIN luokalta, kakkosta en tiedä miksi, mutta esim.pyöräilykypärä on rikottu(tää asia vielä kesken, sattui vasta ja ottamassa itse yhteyttä kiusaajapojan vanhempiin)
Jos joku mun lapsistani kiusaisi jotakuta, mun oma kakara saisi korvilleen niin, ettei uskoisikaan!! Eli en ymmärrä AP:n pointtia tässä, AP:n mielestäkö on kuitenkin hyväksyttävää olla kiusaaja, joka ehkä pilaa koko kiusatun tulevan elämänkin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Eli en ymmärrä AP:n pointtia tässä, AP:n mielestäkö on kuitenkin hyväksyttävää olla kiusaaja, joka ehkä pilaa koko kiusatun tulevan elämänkin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ööh anteeksi mutta itse en ole mielipidettäni asiaan sanonut. Kysellyt vain muiden mielipiteitä asiasta.