Mikä lapsestasi/lapsistasi tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan pihalla.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Eli en ymmärrä AP:n pointtia tässä, AP:n mielestäkö on kuitenkin hyväksyttävää olla kiusaaja, joka ehkä pilaa koko kiusatun tulevan elämänkin?? :o

Näin mä sen ymmärsin. Ei kiusaamista ymmärrä sellainen ihminen, ketä ei oo kiusattu. Se pilaa monesti ihmisen koko elämän.

Missä kohti mä olen sanonut että haluan lapsistani kiusaajan?!

Alkuperäinen kirjoittaja Google:
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,

Mut kuitenkaan et en usko että mun lasta kiusataan koska, se alkaa todnnäköisesti harrastaa itsepuoluslajia heti kun vain haluaa. Miehellä on mustavyö

:laugh:

Juu näin on :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Panu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Panu:
Ei kukaan täysjärkinen toivo lapsestaan toisen ihmisen kiusaajaa eikä myöskään kukaan rakastava äiti haluaa omaa lastaan kiusattavan. Hiukan absurdi kysymys.

Yleensähän jommaksi kummaksi tulee, joten kysyin mitä mieltä yleensä ollaan JOS saisi päättää.

Miten niin jommaksi kummaksi tulee?!! Eikö hyvin toistensa kanssa toimeen tulevia lapsia enää ole ollenkaan? Totisesti toivon ettei omani kuulu kumpaankaan ryhmään! Siis TOIVON!

Siinähän sitten toivot, valitettava tosiasia on että joka ikiseltä luokalta löytyy kiustattu ja kiusaaja. Jokainen tulee olemaan jompaa kumpaa jossain vaiheessa elämäänsä.

Toivon! Enkä usko että jokaisesta lapsesta tulee kiusaaja tai kiusattu. Jokaista varmaan on joskus kiusattu mutta se ei ole sama asia kuin olla koulukiusattu. Ja jokainen on varmasti joskus elämässään(koulussakin) sanonut tai tehnyt pahasti toiselle mutta ei se tee vielä ihmisestä koulukiusaaja. Erimielisyydet ja ajattelemattomuudet kuuluu jossain määrin normaaliin elämään. On täysin eri asia kiusata jotakuta vuodesta toiseen. Enkä todellakaan usko että kaikki lapset ovat joko kiusaajia tai kiusattuja. Olkoonkin vaan että joka luokalla jotakin kiusataan, jää vielä paljon lapsia joita ei kiusata ja jotka eivät kiusaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Google:
ua yritettiin kiusata. jos jonkun lapsi alkaa mun muksua kiusaan olen mars siel oven takana ja sit kiusaan sitä äitiä, näin ollaan jo ukon kans sovittu ja jos mun sana ei mee korviin niin ukko menee kans sinne ovelle,

Mut kuitenkaan et en usko että mun lasta kiusataan koska, se alkaa todnnäköisesti harrastaa itsepuoluslajia heti kun vain haluaa. Miehellä on mustavyö

:laugh:

Juu näin on :)

Ja sen takia sun lastasi ei tulla kiusaamaan koska miehelläsi on musta vyö :laugh: Sitä taitoahan ei saa käyttää kuin itsensä puolustamisessa jos edes siinäkään.

Yhteistyössä