Mikä lapsissa ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Niin, jokuhan joskus saa hermon kireälle ;) Niin mutta mikäs teillä tällä hetkellä ärsyttää lapsissa?

Itselläni se, kun flunssan jäljiltä pojalla on vielä ilmeisesti limaa kurkussa ja ihan kokoajan kuuluu "kröhöm..kröhöm..kröhöm" ja se kröhöm ei oo mikään pieni ääni ja sitä tulee niinkö kokoajan :headwall: Mutta tietystikkään en sitä kellekkään täällä näytä että se ääni ärsyttää mutta välillä tuntuu että NYT on mentävä toiseen huoneeseen hetkeks, hirviä ääni. Ja toinen on sitten se, kun poika vetelee sillon tällön niin karseaa tekonaurua :D

Se kun meillä ipana heittää tahalteen leluja sellasii paikkoihin joista ei saa niitä itse pois ja tulee vinkumaan että auttaisin ottamaan ne, ei siinä aluksi mitään mutta sitten kun sama toistuu jo viidettä kertaa ni arrghhhh |O |O

Minuu ärsyttää se kun eivät viitsi uskoa mitään tai korvissa jotain "vikaa". Valikoiva kuulo siis. Mutta lapsoset on vielä mökillä, joten nyt ei häiritse mikään. :)

Jatkuva tappeleminen ja se että isompi tarraa nuoremman jokaiseen asiaan ja puhuu päälle.Aina kun nuorempi alkaa jotain kertoa niin toinen hyökkää siihen ett, "ei se noin mene ja et sinä osaaa puhua ym." |O

se että ei uskota mitä sanotaan. ja en tarkoita nyt mitään lelujen siivoamista tms arkista, vaan isompia juttuja kuten sitä et naapurin pihaan ei mennä ilman lupaa / yksin, naapurin annetaan olla rauhassa eikä rampata siinä koko ajan jne..

puhun nyt omista naapurinlapsistani. ne asuu meidän pihassa ja jos ei olla ulkona ne soittaa ovikelloo ja kysyy mikset oo ulkona :xmas: sit ne hengaa ja notkuu tossa kaiket päivät ja härnää meidän koiraa. olen sanonu 23444231233 kertaa nätisti ja vähemmän nätisti et nyt haluttais olla ihan rauhassa ni ne totee et ok ja tulee 10min päästä uudestaa :headwall: omat vanhemmat on sanonu et jos alkaa ärsyttää niin tuo ne korvasta kotiin, mut ei oo mun mielestä mun tehtävä niit jatkuvaan meiltä pois ajaa. ja saavat meil ollakin, mut ei pliis koko ajan :ashamed:

ja lisäks ärsyttää se, et nyt omasta pojasta on tullu samanlainen, se on ottanu mallia näistä isommistaan ja jatkuvaan yrittää livistää naapuriin ja joudun juokseen sen perään kun en halua et se häiritsee muita :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Minuu ärsyttää se kun eivät viitsi uskoa mitään tai korvissa jotain "vikaa". Valikoiva kuulo siis. Mutta lapsoset on vielä mökillä, joten nyt ei häiritse mikään. :)

Toisin sanoen "korvat on koristeena" niin myös meilläkin

:laugh:

ei omissani ärsytä mikään. minusta äidin pitää hyväksyä omat lapsensa, koska jos vanhemmat ei hyväksy, niin on huonot eväät itsetunnolle! toisten penikat kyllä on kaikki tyyni jollain tapaa ärsyttäviä, sekin on normia.

Jatkuvasti äänessä oleva lapsi saa mut ärsyyntymään, eli oma mukaan lukien.
Toinen mikä saattaa myös ärsyttää on jatkuva kitinä ja mariseminen, onneksi oman kohdalla se on ollut hyvin vähäistä. :)

eikös tässä tarkoitettu mikä omassa ärsyttää?

ja taas omiaan lellivät ovat haukkumassa muiden kersoja.

No minua ärsyttää omissani se huomionhaku kun selitetään turhanpäiväistä. No ei ärsyttänyt kun oli vaan yksi lapsi, mutta nyt kun on kaksi selittäjää joskus kaipaisi rauhaa. Siksi varmaan monesti ainoat lapset on pikkuvanhoja selittäjiä kun heitä on jaksettu kuunnella? Useampi jos on, oppivat olemaan joskus hiljaa ja antamaan toiselle puheenvuoron...

Yhteistyössä