Mikä lihottaa!!!?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyöreemmäks!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Joko sä syöt pieniä määriä tai sitten sulla on esim. kilpirauhasen liikatoiminta. Ei se välttämättä eloa haitaa, mutta paino pysyy alhaalla vaikka mitä söis. Kyllä normaalilla ruoansulatuksella varustettu ihminen lihoisi tuolla ruokavaliolla .

Oikeesti??Voisko olla joku tauti!??
Miten tuon vois määrittää?

Mä niin tahtoisin vähän isommaks ainakin.

Ja todellakaan,määrät ei ole pieniä-esim hesestä mukaan otan aina kerrosaterian ja juustohampin.
Se mun vakkari.
Majoneesilla ranskikset.

Ja pitsan syön kertaheitolla.
Ei tee tiukkaa kebabannoksetkaan,joskus syön päälle lasten jämätkin!

Mulla on sama ongelma, kilpirauhaskokeet tehty--> ei ollut liikatoimintaa.
Mä olen luopunut toivosta. En uskalla ruveta syömään mitään rasvalisiä, kun niiden myötä sydän- ja verisuonisairauksien riski kasvaa. Kermaa ja voita käytän.
En pysty myöskään noudattamaan epäsäännöllisiä ruoka- aikoja, koska kun verensokruni laskee, en kykene mihinkään. Tulee tosi huono olo.
Ihan liikkumatta en myöskään pysty olemaan. Tulee tukala olo.
Laiha olen ja laihana pysyn, sillä sipuli.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Ei välttämättä annoskoot ratkaise. ainakin minä syön yhtä paljon, kuin 30kg enemmän painava mieheni:) Eikä paino nouse. Terkkari lohdutti lukioaikana, että sitten vaihevuosi-iässä sitä painoa alkaa kertyyn ;) Vaikuttaa siltä, että ap:n olisi vain osattava hyväksyä itsensä sellaisenaan (samoin hänen miehensä), jos kerta mitään sairauden tunnetta ei ole.

Mä syön isompia annoksia kuin yli 30 kiloa painavampi mieheni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
MÄ syön kans kun heppa!!
Ja kilot ei tartu tähän runkoon.
Mut en niitä kaipaakaan. :wave:

Mää taas syön päivässä vain kerran ja sekään ei ole mikään jättiannos, kaloreita tulee alle 1000 ja olen ylipainoinen. En syö roskaruokaa tai makeisia.. Kun taas mieheni on laiha, hän mättää ruokaa paljon ja muuta kuten suklaata päivittäin... Ei liho sitten millään.

Alkuperäinen kirjoittaja fjgkjgkjhk:
syöminen

Arghh!!Sitä tässä toitotan että ei syömällä lihoo!!!!Mikä auttais muu!!!?????

lihoopa...ei ne syömättä lihoa

NO niin!!
Sitä juur tässä kysyn!!Miten lihavat ovat saaneet kilonsa!!???Mitä laittavat suuhunsa...
plaah..et sä ilmeisesti tiiä.

tuolla on yhdessä ketjussa aika hyvin selitetty miten nuo aivot toimii....niin laihoilla kuin lihavilla

Aloita laihdutus. Laihduta nopeasti, menet säästöliekille, lihaksesi kuihtuvat (peruuttamattomasti) ja sitten alat syömään taas normaalisti. Kehosi alkaa keräämään rasvaa. Jojolaihdutusta sitten vuosia, niin takuulla lihavana pysyt vaikka kuinka syöt normaalisti. Äiti se antoi hyvän neuvon jo vuosikymmeniä sitten. Älä tyttö ikinä laihduta, syö hyvin ja syö säännöllisesti, niin pysyt hoikkana.

Alkuperäinen kirjoittaja ghjkfghjfg:
Aloita laihdutus. Laihduta nopeasti, menet säästöliekille, lihaksesi kuihtuvat (peruuttamattomasti) ja sitten alat syömään taas normaalisti. Kehosi alkaa keräämään rasvaa. Jojolaihdutusta sitten vuosia, niin takuulla lihavana pysyt vaikka kuinka syöt normaalisti. Äiti se antoi hyvän neuvon jo vuosikymmeniä sitten. Älä tyttö ikinä laihduta, syö hyvin ja syö säännöllisesti, niin pysyt hoikkana.

Toi voi olla totta!!
En ole koskaan laihduttanut ja syön säännöllisesti,joskin paljon.Mut näin olen syönyt koko ikäni.
Äitis antanut hyvän neuvon!!

Alkuperäinen kirjoittaja jklgkl:
syöminen

Arghh!!Sitä tässä toitotan että ei syömällä lihoo!!!!Mikä auttais muu!!!?????

lihoopa...ei ne syömättä lihoa

Jaa herra tohtori, muita hienoja heittoja tänään meille tarjota?

Kurkkaas sinne aivoihin...vastaus löytyy sieltä....

MITEN LIHOTA! onko mulla iso haaste jos mun pitäs lihota 5kg? En tykkää siitä kun kaikki aina valittaa kuin laiha olen enkä itsekkään haluisi olla näin laiha.Olin ennen sopivan painoinen mutta kun kasvupyrähdys tuli niin painoni oli liian matala. Haluaisin lihota terveellisesti, olisiko jotain vinkkejä antaa. Syön normaalisiti mutta välillä on taas aikoja itsekullakin millon ei maita ruoka. :/

olen itse alipainoinen, en silti syömishäiriöinen. :) mutta toivoisin että olisin ihan normaalin painoinen, joten jos saisin jtn 7 tai 10 kg lisää olisin tyytyväinen :D:D

täytyy ihmisellä olla paljon ongelmia,sääkin AP käyt kolmella eri foorumilla parkumassa millo mitäkin jos sulla esim OIKEESTI niitä lapsia on (meinaan menee nää sun jutut aika ristiin) Keskity lapsiin ja yritä olla ees vittu päivän verran onnellinen..

Hauska lukea että jollain ongelma näin päin, kun nykyään kaikki haluaa olla tosi hoikkia :D ja toivoisivat kanssa elajienkin sellaisia olevan....Vähän pelottaa nuitten tyttölasten takia tää kauhea laihuuden ihannointi

On tainnut olla provo koko aloitus: ap on aina ollut "tän kokoinen" ja haluaisi lihoa ja "mieskin pitää pyöreämmistä"... Miksei se mies alun alkaen sitten kampannut jotain "pyöreämpää"?

Haluaisin lihoa, koska en ole normipainoinen. :'( Mutta en ole yhtään notkeakaan, joten haluaisin myös vähän notkeutua. Syön joka päivä suklaata, eikä tapahdu mitään? Ruokaa syön terveellisesti. Mikä oikein vikana? :'( // Tässä muuten yks vinkki! :) Syökää salaattia, se kuulemma lihottaa! :D

Yhteistyössä