Mikä Lumin pikkuveljelle nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnu-liini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninnu-liini

Jäsen
12.02.2010
30
0
6
Esikoisemme nimi on Lumi ja nyt pitäisi keksiä vielä mahassa olevalle pikkuveljelle nimi. Tytölle tuntuisi löytyvän paljonkin hyviä nimivaihtoehtoja,mutta poikien nimet tuottavat vaikeuksia.

Ehdotuksia ottaa kiitollisena vastaan Ninnu-liini =)

Kiitos ehdotuksista! Tämä voi olla toivoton tehtävä. :D

En halua lasten nimien alkavan samalla kirjaimella (miehen ja mun nimet alkavat J:llä). Pyrystä en ole oikein koskaan tykännyt jostain syystä. R-kirjain nimessä ei jotenkin toimi mun korvaan. Tykkään enemmän pehmeistä kirjaimista. Linus, Lukas & Vili kuulostaa ihan ok:lle,mutta ei kolahda kuitenkaan...

Lisää ehdotuksia pliis! :wave:

No eipä haittaa, vaikka ei osuiskaan, voihan niistä ei-käyvistäkin saada ideoita... Laitan laidasta laitaan eri tyylisiä, niin voit raakata pois!

Aapo, Anton, Ante, Jami, Jesse, Jimi, Joni, Joona, Josua, Jonne, Elmo, Eelis, Max, Mikko, Masa, Manu, Niko, Nikolai, Niila, Ossi, Osmo, Onni, Samu, Sameli, Sampo, Tomas, Tommi, Timi, Tino, Touko, Tuukka, Veikko, Veli, Vesa, Voitto, Ville, Vilho

Juu näinhän se on. Haenkin ihan uusia ideoita kun omat aivonystyrät ei toimi. =)

Kiitos taas ehdotuksista.

Onni tosi kiva,mutta turhan yleinen. Touko nimestä tykkään itse,mutta mies ei. Voitto ja Vilho tosi kivoja,mutta ei kelpaa miehelle. Tänään juuri ehdotin Eeliä,mutta ei ehditty siitä vielä puhua sen tarkemmin. Ihan ok oli kuulemma. On kylläkin serkkupojan toinen nimi,mutta ei kai se haittaa.

Kiitos taas ehdotuksista. Toivo, Niilo & Aatos olleetkin jo meidän mietintälistalla. Eeki ei oo mun makuuni. On muuten ensimmäinen kerta kun kuulen ko. nimen...

Kovin pitkästä nimestä en myöskään tykkää. Joten korkeintaan 5 kirjaimisia (miel. 4 kirjaimisia ) nimiä on nyt hakusessa :)

Yhteistyössä