A
annabella
Vieras
Nyt luultavasti viimeinen vauva mahassa.
Mietityttää synnytyksen jälkeinen ehkäisy.
Mahdollisimman pian sen jälkeen olis kiva saada kunnollinen ehkäisy,imetän kuitenkin,niin joku joka sopii silloin.
Tuntuu ettei sopivaa vaihtoehtoa ole..
Imetyksen lopetuksen jälkeen vois miettiä uutta ehkäisyä sitten.
Essure-sterilisaatiota olen miettinyt,toisaalta se tuntuu liian lopulliselta.
Senkin taitaa saada vasta ehkä puolen vuoden Kuluttua synnytyksestä,ja 3kk kestää kun se alkaa toimimaan.
Cerazette-minipillereitä olen kahden lapsen syntymän jälkeen kokeillut ja vuodan koko ajan,joten ne eivät sovi.
Hormonikierukkaa saisi imetyksen aikana käyttää,mutta sekin kuulemma laitetaan vasta 3kkn jälkeen -puolen vuoden kuluttua synnytyksestä.
mietityttää jos se menee kohdun läpi vatsaonteloon,kuten jollain on käynyt.
Minulla on kerran ollut tuo kierukka ja vajaan vuoden oli kun itse valui pois:0
Tavalliset pillerit ois varmaan hyvä vaihtoehto kunhan lopettaa imetyksen,mulla ollut mercilon aiemmin.Mutta onko noista pillereistä iän myötä enemmän haittoja/riskejä.ja tietty ne pitää MUISTAA ottaa.
ja kumin kanssa on inhottava pelata...
Kertokaahan hyviä vinkkejä
ja kokemuksia!!!!!!!!Kiitos.
Mietityttää synnytyksen jälkeinen ehkäisy.
Mahdollisimman pian sen jälkeen olis kiva saada kunnollinen ehkäisy,imetän kuitenkin,niin joku joka sopii silloin.
Tuntuu ettei sopivaa vaihtoehtoa ole..
Imetyksen lopetuksen jälkeen vois miettiä uutta ehkäisyä sitten.
Essure-sterilisaatiota olen miettinyt,toisaalta se tuntuu liian lopulliselta.
Senkin taitaa saada vasta ehkä puolen vuoden Kuluttua synnytyksestä,ja 3kk kestää kun se alkaa toimimaan.
Cerazette-minipillereitä olen kahden lapsen syntymän jälkeen kokeillut ja vuodan koko ajan,joten ne eivät sovi.
Hormonikierukkaa saisi imetyksen aikana käyttää,mutta sekin kuulemma laitetaan vasta 3kkn jälkeen -puolen vuoden kuluttua synnytyksestä.
mietityttää jos se menee kohdun läpi vatsaonteloon,kuten jollain on käynyt.
Minulla on kerran ollut tuo kierukka ja vajaan vuoden oli kun itse valui pois:0
Tavalliset pillerit ois varmaan hyvä vaihtoehto kunhan lopettaa imetyksen,mulla ollut mercilon aiemmin.Mutta onko noista pillereistä iän myötä enemmän haittoja/riskejä.ja tietty ne pitää MUISTAA ottaa.
ja kumin kanssa on inhottava pelata...
Kertokaahan hyviä vinkkejä