Mikä maa tai paikkakunta on sinulle sellainen, jossa olet halunnut jo pidemmän aikaa käydä, muttet ole vielä käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Minä olen haaveillut jo vuodesta 1998 asti, että pääsisin käymään joskus Ghanassa. Toistaiseksi ei ole tullut lähdettyä, aina on ollut joku muu maa, mihin matka on sitten syystä tai toisesta suuntautunut. Mutta joskus varmasti tulee vielä käytyä siellä, ehkä jo parin seuraavan vuoden aikana. Haaveilen Accrassa käymisestä ja haluaisin käydä myös Kumasissa ja Nkawkawissa ainakin. Cape Coastin orjarannikon ja linnoitukset haluaisin nähdä ja ainakin yhden luonnonpuiston. Esimerkiksi tämä Kakumin luonnonpuisto olisi kiva nähdä.

Tourism%20Pix.jpg

Onpas mahtava kuva! Tuonne mäkin haluaisin, vaikka onkin korkean paikan kammo :D.

Mulla niitä paikkoja on vainka kunka, missä haluaisin käydä. Haluan mm. mennä Aasian maihin syömään erilaisia aasialaisia ruokia, paitsi en Lähi-itään.

no luonnollisesti Ghana,toivottavasti vuoden kahden päästä on tarpeeksi rahaa lähteä..mutta on niin paljon muitakin paikkoja missä haluaisin käydä..mutta eipä oo rahaa niin paljoa,ellen satu lotossa voittamaan :snotty:

Oi, niitä on niin monia paikkoja.
Ensimmäisenä tosin nyt tulee mieleen Kuuba.
Ja myös lähi-itä kiinnostaisi kovin.
Ja silkkitie olisi kiva ajella päästä päähän myös.

Maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia paikkoja et koko ajan miettiessä täs tulee lisää mieleen vaan.

Mä haluaisin nähdä Pompeijn ja hengailla Amalfin rannikolla (jossain luksushotellissa :D ) Mulla vaan on hiukan matkustusrajoitteinen mies joten ehkä mun pitää odottaa siihen saakka kunnes tuo on sen verran seniili ettei se tajua minne mennään :D

Sellaisia haavekohteita on vaikka kuinka, vahvimpana nyt ehkä Tokio, joka kiinnostaisi kovasti (mutta mieluummin ei lasten kanssa, joten odotan kunnes ovat vähän vanhempia).

Berliinissä en ole jostain syystä ikinä käynyt, vaikka muuten on Eurooppaa tullut koluttua ristin rastiin ja vuosia olen miettinyt, että Berliini olisi kiva nähdä. Sinne haluaisin, mutta ei taida nyt olla mahdollista kuin vuoden päästä, kun on muita reissuja suunnitteilla sitä ennen.

New York olisi ihana. Tai San Fransisco.

Lapset niin pieniä ettei mannertenvälistä lentoa tarvi tällä jengillä edes harkita. Maksais turhan paljon ja suurkaupunki on vähän hankala paikka päikkäreitä tarvitsevien kanssa.

Yhteistyössä