mikä mahtaa olla? (raskauteen liittyen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outis

Vieras
Nyt muutamana päivänä jo ollut hirmu tukala olo, ei oikein viitsi yrittääkään lähteä minnekää kun olo jo muutenkin niin vaikea.
Alavatsassa on omituista kipua, mikä tuntuu pahimpana kävellessä. Kun hiljaa "lipuu" eteenpäin niin pärjää, mutta kun kävelee normaalisti, sattuu, ilmeisesti siitä tärähdyksestä. Kipu on tavallaan sellaista viiltävää, tulee niinkuin sähköiskuina, en oikein osaa selittää. Ja kipu on aina samassa paikassa eli navan alapuolella, mutta paljon alempana. Jotenkin tuntuu että rakko sattuu, mutta huomasin että vaikka tulen suoraan vessasta niin kipu tuntuu silti kävellessä kun mielestäni aiemmin se tuli vain kun rakko oli täynnä.
Sama olen huomannut että kun vauva liikkuu ja potkii (ilmeisesti) sisäänpäin, niin sekin tuntuu omituisena kipuna, vähän samalta kuin tuo mitä yritin selittää mutta ei niin voimakkaana.
Jos jollain on tietoa mikä tuo voisi olla, niin kertokaa ihmeessä. Tämä on neljäs raskaus enkä muista tuollaista ennen olleen. Ja raskausviikkoja on 24

mä en valitettavasti osaa auttaa,mut itsellä samoja "oireita". Kipu saa vedet silmiin välillä,varsinki kumartuessa. Ja mulla ei ainakaan ole vti,kun se testattiin juuri. Huomenna neuvola ni täytyy taas kysyä asiasta. Rv mulla 22+

Yhteistyössä