Mikä marketista saatava meikkivoide olis ohut ja tosi tosi peittävä?? Ostan sen mikä saa eniten ääniä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarvitsen pääsiäiseks tähän näppynaamaan jonkun hyvän ja peittävän meikkivoiteen ja pääsen vaan prismaan. Suositelkaa jotain, oon kokeillut esim. yhtä maybellinen (?) matte mousse meikkivoidetta ja se oli tosi surkea. Eli mielellään voidemainen! Ja vähän aikaa sitten kokeilin lumenen natural code meikkivoidetta ja se ei peittänyt pätkääkään.

Maybellinen Dream Matte Mousse on ollu paras mitä oon ikinä käyttäny. (Puuterina käytän kyllä Lumenen mineraalipuuteria)

*muoks* Luin kyllä aloituksen, mutta olen kokeilut markettien meikkivoiteita monia vuosia, Lumenet, maybellinen nestemäiset, Lorealit yms kokeiltu, mutta mikään ei ole ollut niin hyvä kuin tuo Mousse.
Mulla poskista punertava naama (couperosa, helposti rasvoittuva mutta pintakuiva joskus atooppinen iho), muuten aika valkoinen, näppylöitä, punaisia laikkuja yms, ja parhaiten ja luonnollisimmin on Mousse peittänyt.

Luetteko te näitä aloituksia? Juurihan aloittaja kertoi että haluaa voidemaisen ja inhosi Maybellinen vaahtomaista.

Itse suosittelisin Max Factorin Pan Stickiä, jos muu kuin voidemainen käy. Muussa tapauksessa Nivealla on useampiakin peittäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Luetteko te näitä aloituksia? Juurihan aloittaja kertoi että haluaa voidemaisen ja inhosi Maybellinen vaahtomaista.

Itse suosittelisin Max Factorin Pan Stickiä, jos muu kuin voidemainen käy. Muussa tapauksessa Nivealla on useampiakin peittäviä.

Ei ne näköjään lue, mulle ei käynyt ollenkaan tuo matte mousse. Iho on vielä pintakuiva niin näytin surkeelta meikkivoide naamassa. Voidemaista juuri etsin, pitääkin katsoa noita nivean valikoimia, niitä en oo tainnut koskaan testata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Ei ne näköjään lue, mulle ei käynyt ollenkaan tuo matte mousse. Iho on vielä pintakuiva niin näytin surkeelta meikkivoide naamassa. Voidemaista juuri etsin, pitääkin katsoa noita nivean valikoimia, niitä en oo tainnut koskaan testata.

Mullakin on pintakuiva, se tosiaan vähän rajoittaa noita voidevalikoimia.

Ideal Finish tai Stay Real vois olla sulle hyviä:
http://www.nivea.fi/products/show/5124

Ja sitten Revlonilla on hyvä ohut ja peittävä sellasessa lasipullossa, en muista nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Mullakin on pintakuiva, se tosiaan vähän rajoittaa noita voidevalikoimia.

Ideal Finish tai Stay Real vois olla sulle hyviä:
http://www.nivea.fi/products/show/5124

Ja sitten Revlonilla on hyvä ohut ja peittävä sellasessa lasipullossa, en muista nimeä.
Kiitos sulle ja hyvää pääsiäistä :)

jos on ihan hirveen näppyläinen naama niin ei sitä _mikään_ voide peitä. Sori. Pahimmassa tapauksessa meikkivoide paakkuuntuu näppyihin ja sit se naama vasta karseelta näyttääkin!

l'orealin infallible -meikkivoide on myös tosi hyvä. Se ei varmasti kiillä naamassa muutaman tunnin jälkeen (pintakuivalle iholle ei todella käy kuivan ihon tuotteet, minulla ne ainakin lisäävät kiiltoa julmetusti) . Tämä meikki on minusta myös peittävä ja tasoittava. Suosittelen! Myydään lasisessa pumppupullossa, muistaakseni punaiset etiketit...

Mä liputan edelleen Joe Blascon puolesta ja tarjoan sitä aina kaikille vaihtoehdoksi, ketkä kyselee meikkivoiteista :D

muoks. jeps, sitäpä ei saakkaan citymarketista, eli ei tainnu olla apua mun ehdotuksesta :/

Nyt on tänä keväänä tullut valtava määrä naisia vastaan, joilla kasa meikkivoiteita+puuteria+poskipunaa ilollaan. Ihan iästä riippumatta, vaikka nuoret aikuiset ehkä kuitenkin enemmistönä.

Onk ny joku muoti-ilmiö vetää kunnon kerros tavaraa nassuun? Ei aina niin kaunista, ja nuoretkin näyttää vanhemmilta..

Infalliblelle täältäkin ääni :wave: Peittää erittäin tehokkaasti. Tällä saa kuivan ja näppyläisenkin ihon nätisti kuriin. Marketin parhaimmistoa.

Ohut ja peittävä ei muuten oikein toteudu samassa tuotteessa, ohut antaa yleensäkin kuulaan tuloksen ja ollakseen peittävä, ei meikkivoide voi olla kovinkaan ohut.

Yhteistyössä