Mikä masennuslääke teillä on auttanut masennukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juttelu voi auttaa, kun pääsee purkamaan omia tunteita ja ajatuksia. Yleensä lääkkeet hoitavat oireita, mutta ei itse sairautta - lääkkeet voivat toki joskus olla avuksi. Mutta ainut, joka voisi todellisesti auttaa sinua henkisesti on Jeesus.

Niin lääkeistä. Mikä kenellwkin sopii, on hyvinnyksilöllistä. Alku on vaikeinta koska olo saattaa pahentua. Sitä ei kannata eikä saa pelätä. Lääkeitä voi j7utua vaihtamaan, että löytyy sinulle parhaiten sopiva lääkkeet

Yli vuoden eri kokeilujen jälkeen auttoi se että lopetin lääkkeet ja kohtasin ne asiat joista masennus oikeasti johtui. Aivojen kemiallinen epätasapaino on vanhaa tietoa, jota edes lääkärit ym henkilökunta eivät saa enää käyttää esimerkiksi koulutuksissa.

Seronil on ollut vuosia, vaikea enää edes sanoa, auttaako vai ei. Kyllä se selvästi alkuun auttoi. Viikon kuluttua vaihdan Venlafaxsiiniin, saa nähdä kuinka käy. Cymbalta auttoi myös aikanaan, kun oireisiin liittyi myös kroonista kipua.
Paras apu on kuitenkin ollut säännöllinen terapia.

Lääkeaine essitalopraami (Escitalopram Actavis kauppanimi) auttaa mulla.Harvakseltaan psykologilla käyn. Liikuntaa olen harrsastanut aina, mutta vasta lääke selvästi muutti oloa paremmaksi.

Ensin terapeutin juttusille ehdottomasti. Masennuslääkkeet kokeiluun sitten vasta jos juttelussa yhdessä etsityt keinot olon parantamiseksi tuntuvat edelleen ylivoimaisilta. Elämään kuuluu myös huonoja kausia ja niistä selviäminen, niiden sietäminen ja niistä huolimatta toimiminen on mielenterveyttä. Mielenterveys ei ole sitä että on aina hyvä olla.

Komppaan myös tota emdr terapiaa kun on traumoista kyse, ja sitä nimenomaan ei voi toteuttaa esim tujun lääkityksen alaisena Jotta mieli kykenisi käsittelemään asioita, löytämään terveempiä mielleyhtymiä.

Mulla auttoi Zoloft ja nukahtamislääkkeet. Ilman lääkkeitä aloin pärjätä, kun pääsin homeisesta työpaikasta muualle. Lääkkeiden syönnin lopetin 7 vuotta sitten.

Aina kannattaa kysyä auttoiko lääke vai aika? Faktatietoja löytää tästä http://www.psyli.fi/media/tapahtumia ... etenkin Peterin ylin esitys on selkeä, eikä perustu huuhaaseen.

liikuntapa liikunta on se ratkasu..viimeset 15 vuotta kaksisuuntaisesta kärsiny ja voin sanoa, että kun syksyn pimeät alkaa, niin energia loppuu kuin seinään. Jo sängystä nouseminen ja suihkussa käyminen on taistelua. Että jos lääkkeitä ei olis, niin tuskin henki enää pihisis..

[QUOTE="jep";30325044]liikuntapa liikunta on se ratkasu..viimeset 15 vuotta kaksisuuntaisesta kärsiny ja voin sanoa, että kun syksyn pimeät alkaa, niin energia loppuu kuin seinään. Jo sängystä nouseminen ja suihkussa käyminen on taistelua. Että jos lääkkeitä ei olis, niin tuskin henki enää pihisis..[/QUOTE]
Sama oli mulla ennenkuin homeet veivät voiton. Siihen saakka olin liikkunut aktiivisesti, mutta eipä sitä enää muutaman tunnin yöunilla jaksa hoitaa kuin pakolliset. Jos jaksaa liikkua, niin sitä on vielä suhteellisen terve.

Homeet tuottavat toksiineita, jotka sotkevat elimistöä. Samoin muoveista haihtuu kainenlaista. Vedessäkin on ties mitä. Ne ovat todellisia sairauden aiheuttajia, joita lääkkeillä sitten peitellään.

Mikäli lääke auttaa, niin hyvähän se on. Mielialalääkkeistä placeboa on noin 50%. Eli paranee sokeripillerillä. Sivuvaikutukset ovat kuitenkin lääkeaineilla usein pahemmat kuin itse sairaus. Tämän takia on fiksua pohtia, mitä oikeasti haluaa. Sosiaaliset verkostot soisi olevan enemmän ihmistä tukevat. Monet sairaudet vältettäisiin välittämisellä. Ihmistä ei ole tarkoitettu asumaan betonibunkkerissa, yksin, pleikkaa pelaten ja tv:tä töllöttäen.

e-epa+ d-vitamiini, www.tritolonen.fi-LUE ja YLLÄTY!
Hae hakusanalla e-epa+masennus.
Olen syöny vuosikausia, sitä ennen oli ajoittain jotain mielialalääkettä.
Tämän avulla pääsee sängystä ylös ja jaksaa toimia.

Aina kannattaa kysyä auttoiko lääke vai aika? Faktatietoja löytää tästä Tapahtumia - Suomen Psykologiliitto ry ... etenkin Peterin ylin esitys on selkeä, eikä perustu huuhaaseen.

Kiitos linkistä!

"Vuonna 2005 riippumattomat tutkijat tekivät meta-analyysin julkaistuista lääkekokeista, joihin oli osallistunut 87 650 kaikenikäistä potilasta.

Vaikuttavan lääkkeen ryhmissä osoittautui olleen kaksi kertaa enemmän itsemurhayrityksiä kuin lumelääkeryhmissä.

Silti huomattiin, että itsemurhayrityksiä oli jätetty pois tuloksista: osa tutkimuksessa mukana olleista lääkäreistä vastasi, että itsemurhayrityksiä oli tapahtunut, mutta he eivät olleet raportoineet niitä, ja osa vastasi, ettei tutkimuksessa ollut etsitty niitä.

Kokeen tutkimussuunnitelmaan liittyi muutakin sellaista, mikä todennäköisesti johti itsemurhayritysten määrän aliarvioimiseen, mukaan ei esimerkiksi laskettu pian lääkehoidon lopettamisen jälkeen sattuneita tapauksia, vaikka ne saattoivat hyvinkin olla lääkkeen aiheuttamia."
siv.290 kirjassa Peter C. Götzsche ...Näin lääketeollisuus on turmellut terveydenhoidon.

Yhteistyössä