Mikä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja addiktiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

addiktiko

Vieras
Mä olen tässä miettinyt olenko jotenkin "sairas" tai jotain sinne päin.
Mulla on lähes täydellinen aviomies, jonka kanssa kaksi lasta. Lapset ovat terveitä, iloisia ja muutenkin suht helppoja tapauksia. Mies käy töissä, hoitaa lapsia, antaa mulle vapaa-aikaa ja seksielämäkin on loistoluokkaa (pari kertaa viikkoon täysi tyydytys). Keskustelemme asioista ja puuhailemme yhdessä lasten kanssa ja ihan kahdestaan.

Mutta mutta mutta...
Minkä ihmeen takia mä saatan ravintoillan aikaan suudella toisia miehiä, joskus jopa olen lähtenyt jonkun kanssa tyydyttämään tarpeita? Olen silloin yksin liikenteessä tai jonkun kaverin kanssa. En pukeudu seksikkäästi, vaan ihan vaan farkut ja t-paita, ei meikkiä, liikakilojakin joitakin. En voi olla provosoiva. Mitään huomionhakuisuutta se ei voi olla, luvattu puolin ja toisin olla hiljaa asiasta, imartelulla mua on turha lähestyä. Asiat aina vaan tapahtuu ja yht äkkiä huomaa, että voi juma, taas mä tein sen. Mä en uskalla kohta lähtee mihkään, arveluttaa että joku kerta mä saatan joutua vielä ongelmiin. Mä aina päätän lähtiessä, että nyt mä vaan rokkaan ja otan siitukkaa. Ja sitten käy miten käy...

Toivon tän olevan provo.

Jaa että mikä mättää? No sinä kultaseni, sinä mätät. Tollaseen tilanteeseen on helppo sanoa, että vika on yksin sinussa rakas.

Naisella kaikki mitä voi pyytää ja ei riitä. Ollaan valmiita pistämään se kaikki peliin oman seikkalunhalun vuoksi. Hienoa. Sinunlaisia naisia kuvataan sanalla lutka.

Jokaisella ihmisellä tulee elämässään vastaan tilanteita joissa joutuu tekemään valintoja. Toinen valinta horjuttaa omaa parisuhdetta siinä missä toinen vahvistaa. Itse elät valintasi kanssa. Kerro mistä olet jotta saisin ilon käräyttää sinut miehellesi.

Toivon parempaa puolisoa ja äitiä miehellesi ja lapsillesi. Sinulle toivotan hyvää matkaa vaikka #&%?$!* :wave:

Tjaa...
Kehnolta kuullostaa ja enpähän haluaisi miehesi olla.
Toisaalta taas me kaikki ollaan ihmisiä omine haluinemme ja tarpeinemme, me teemme virheitä ja opimme niistä jos oppiin annetaan mahdollisuus.
Humalassa ainakin kaikki halut nousevat voimakkaasti pintaan ja ihminen elää hetkessä eikä ajattele seurauksia.

Mutta jos tämä on sinulle toistuva tapa niin sitä ihmettelemään jäin että miten kummassa annat näin tapahtua?
Miksi menet paikkoihin joissa tilanne voi riistäytyä käsistä?

Jos sinä miehesi kanssa haluat olla ja perheesi ehjänä säilyttää, sinun tulisi kieltäytyä viinasta kokonaan jos et osaa hillitä tunteitasi.
Elämä on valintoja...

oletko sinä sitten onnellinen lastesi ja miehesi kanssa?

ehkä tuo on vain jotain seikkailunhalua, kun elämä on arkista...

lopeta se ennenkuin on liian myöhäistä...

vai oletko valmis menettämään kaiken?

Tämä oli kyllä provo!! :laugh:

Voiko noin kiittämätöntä ihmistä olla? Näinkö palkitset miehesi luottamuksen?

Joskus vain on niin, että tajuaa onnensa, kun on sen jo menettänyt!!

Mieti nyt vähän! Ohjaavatko vain himot toimintaasi? Äly hoi, älä jätä vai jättikö jo?

Ymmärrän kyllä, että haluat välillä lähteä yksin johonkin ravintolaan, mutta jos kerran olet niin tyhmä, että aina käy samaten, niin jospa jättäisit ne siiderit juomatta silloin, kun olet yksin liikenteessä!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 19:18 N-a-i-n-e-n kirjoitti:
Tämä oli kyllä provo!! :laugh:

Voiko noin kiittämätöntä ihmistä olla? Näinkö palkitset miehesi luottamuksen?

Joskus vain on niin, että tajuaa onnensa, kun on sen jo menettänyt!!

Mieti nyt vähän! Ohjaavatko vain himot toimintaasi? Äly hoi, älä jätä vai jättikö jo?

Kyllä sä olet sitten idiootti!!! :headwall: :headwall:
Ei sulla taida käsitystä tästä maailmasta olla.Urpo!! \|O

Yhteistyössä