V
"vieras"
Vieras
Olen vm86 kahden pienen lapsen vuoroviikkoäiti pk-seudulta. Olen erittäin sosiaalinen, urheilen kilpatasolla, tykkään juhliakin ja pidän huolta itsestäni ammatinkin puolesta. Usein saan kehuja ulkonäöstä, tyylitajusta, itsevarmasta olemuksesta ja silti mukavasta luonteesta jne. Olen ollut eronneena jo vuosia ja pärjään hyvin omillani. Pitkäaikainen hyvä suhde olisi silti toiveissa, olisihan se toimiva sellainen ihana. Kriteerit ei ole taivaissa, urheilulliset menevät ja sopivalla tapaa "pahat pojat" kiinnostaa väistämättä. Täysin nysväkkä ei sytytä. Tapaankin mielenkiintoisia miehiä aika usein. Törmään v ain aina samoihin ongelmiin joihin suhde tyssää ennen kuin ehtii alkaakaan.
Poikkeuksetta miehet joista kiinnostun ovat hieman vaikean tai haastavan oloisia, ulkonäöltään sellaisia ettei seurasta takuulla pulaa ole. Yllätyn positiivisesti kun minusta kiinnostuvat
Paljon miehiä on itsellä kavereinakin, ehkä se näkyy rentona käytöksenä. Älykkyys, se että syvällistäkin keskustelua syntyy aiheesta kuin aiheesta on yhdistävä tekijä sekin. Tyypit ovat itsenäisiä ja varmaankin ns. saaliita. Kunnes. Tapaillaan muutama kerta, seksi sujuu ja kaikki on loistavaa. Sitten mies alkaakin puhumaan seurustelusta ja sitoutumisesta ja siitä, kuinka ihastunut minuun onkaan ja kuinka harvinaisen mahtava olen. Itse taas tahtoisin lastenkin takia pitää asiat kevyinä mieluummin pidempään jotta tuntisi toisen kunnolla. Koen tilanteen aina tuolloin tukalana ja otan hieman etäisyyttä kertoen etten vielä tiedä mitä haluan mutta että haluaisin jatkaa tapailua rauhassa, koska olen nauttinut siitä paljon, olen itsekin ihastunut ja suhde voisi niin kehittyä pidemmälle ilman minun tunnetta siitä että painostetaan. En myöskään pyöritä useita miehiä samaan aikaan ja tämän kerron kyllä! Sen macho-pinnan alta löytyykin epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa vaikkei siihen syytä olisi, vai aiheutanko minä sen?
Mutta lyhyesti sanottuna,, tuon jälkeen saan aina perääni periksiantamattoman ja pelottavankin tyypin joka mm. lähettelee kymmeniä tekstiviestejä, soittaa tauotta kesken sukujuhlien, luulee nähneensä minut baarissa toisen miehen kanssa, ajaa naapurikaupunkiin tarkistamaan missä autoni on, seuraa minua ruotsinlaivalle tai suosikkibändin keikalle. Ajaa pihaani pitkän matkan päästä vain kuullakseen etten ole kotona vaikka olen ilmoittanut etten voi nyt tavata, seuraa harrastuspaikkaani jossa olen yksin (hevostalli) jossa odottaa ulkona koska nyt täytyy "jutella". Yksi kertoi vastoin tapojaan ryypänneensä ja valvoneensa kaksi yötä aiheuttamani stressin takia. Kiinnostun loppujen lopuksi harvoista ihmisistä mutta aina kun niin tapahtuu, tyyppi osoittautuu tällaiseksi. Miksi?
Poikkeuksetta miehet joista kiinnostun ovat hieman vaikean tai haastavan oloisia, ulkonäöltään sellaisia ettei seurasta takuulla pulaa ole. Yllätyn positiivisesti kun minusta kiinnostuvat
Mutta lyhyesti sanottuna,, tuon jälkeen saan aina perääni periksiantamattoman ja pelottavankin tyypin joka mm. lähettelee kymmeniä tekstiviestejä, soittaa tauotta kesken sukujuhlien, luulee nähneensä minut baarissa toisen miehen kanssa, ajaa naapurikaupunkiin tarkistamaan missä autoni on, seuraa minua ruotsinlaivalle tai suosikkibändin keikalle. Ajaa pihaani pitkän matkan päästä vain kuullakseen etten ole kotona vaikka olen ilmoittanut etten voi nyt tavata, seuraa harrastuspaikkaani jossa olen yksin (hevostalli) jossa odottaa ulkona koska nyt täytyy "jutella". Yksi kertoi vastoin tapojaan ryypänneensä ja valvoneensa kaksi yötä aiheuttamani stressin takia. Kiinnostun loppujen lopuksi harvoista ihmisistä mutta aina kun niin tapahtuu, tyyppi osoittautuu tällaiseksi. Miksi?