Mikä merkitys tällä on? *kiukkua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki pilalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki pilalla

Vieras
Takana kiireinen ja raskas 1,5kk. Tälle viikolle olin varannut viikon loman, jotta ehdin ja saan rauhassa laittaa joulua... Vaan kuinkas sitten kävikään:
Jokainen lapsi vuorotellen kipeänä, esikoinen nyt kolmatta kertaa kolmen viikon sisällä :kieh:

Älä tule joulu tänä vuonna meille ollenkaan. En ehdi, en jaksa, eikä enää edes huvita!! :'(

Hei hengitä rauhallisesti, kyllä se siitä, keljumpaa vielä olisi, jos pitäisi töissäolon lomassa hoitaa sairaita. Toivotaan, ettet sinä sairastu, onneksi joulu tulee vähemmälläkin. *tarjoaa glögiä (jos siitä tykkäät ) ja pipareita =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hei hengitä rauhallisesti, kyllä se siitä, keljumpaa vielä olisi, jos pitäisi töissäolon lomassa hoitaa sairaita. Toivotaan, ettet sinä sairastu, onneksi joulu tulee vähemmälläkin. *tarjoaa glögiä (jos siitä tykkäät ) ja pipareita =)

Mutta kun minäkin olen kipeänä, siksi kai mielen vetääkin matalaksi... Jos saisi olla yksi ja kipeänä, ehkä jotain jaksaisin mutta nyt pitää oman flunssan lisäksi hoitaa nuo sairaat (mutta niin rakkaat :heart: ) lapsetkin.

Kiitos glögistä :hug:

olisko sulla apuja esim. miehestä? tai vaikka jostain hyvästä ystävästä? mä taidan ainakin pitää perheen yhteisen siivouspäivän maanantaina, että saadaan joulutunnelmaa. Ja kaikki ruoka ostetaan puolivalmiina kaupasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiituli:
olisko sulla apuja esim. miehestä? tai vaikka jostain hyvästä ystävästä? mä taidan ainakin pitää perheen yhteisen siivouspäivän maanantaina, että saadaan joulutunnelmaa. Ja kaikki ruoka ostetaan puolivalmiina kaupasta. :)

On mies ja hyvä ja auttavainen mies onkin :heart:
Eniten kismittää se, että mun "varaama" oma viikko meni nyt sitten poskelleen :ashamed:

Yhteistyössä