Mikä miehessä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turha yksilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turha yksilö

Vieras
Mikähän tuolla miun miehellä mättää kun ei ole kiinnostunut rakkaimpanssa (oletetusti rakkaimpansa) terveydestä? Lapsen terveys kyllä kiinnostaa ja on huolissaan pienistäkin kivuista ja säryistä.

Sain jokin aika sitten kuulla huolestuttavia uutisia terveydestäni ja ramppasin jos jonkinmoisella lääkärillä ja verikokeissa.

Missään vaiheessa mies ei ole kysynyt, että mikä on vai onko mitään!

Olenko vain niin turha yksilö ja välttämätön paha ettei tarvii olla kiinnostunut minusta?
Mun taas pitäis olla kiinnostunut kaikista hänen asioistaan, ei vain terveys asioista!

Pakkaanko siis "nukkeni" ja lapseni ja lähden? Oisko parempi kaksin pojan kanssa?

Ootko itse yrittänyt puhua sun peloista ja niistä sairaalakäynneistä?

Mun isä saattais käyttäytyä noin äitiä kohtaan, ei siksi, että se ei välittäisi, vaan koska se pelkäisi kuollakseen sitä tietoa ja ajattelisi, että se on jotain kauheaa, kun toinen ei kerro. Tietysti tosi ärsyttävä ja tyhmä reaktio, mutta ihan mahdollinen. Jotkut pelkää niin, että ne vaan sulkee mielestä pois tollaset asiat ja luulee, että ne katoaa, kun niistä ei puhuta. Sinuna puhuisin asiasta ja pohtisin sitä, miten menetellään, jos jotain vakavaa oikeasti ilmenee.

Kuulostat ihmistyypiltä, joka tekee omista vaivoistaan ison numeron. Miehellä tuskin on tarvetta kysyä, kun kerrot hänelle kuitenkin ja vuolaasti liioitellen kaikki vaivoistasi...
Huomion hakeminen tuolla keinoin on tosi säälittävää ja ärsyttävä piirre kanssaihmisessä. Eiköhän kyse ole vain siitä. Ja sitten, kun oikeasti sairastut, niin kukaan ei enää jaksa kiinnostua tai usko sinua, kun olet voivotellut vaivoistasi koko ajan.
Tiedän niin paljon tälläisiä ihmisiä, että ehkäpä sinunkin kannattaisi vain katsoa peiliin...

Alkuperäinen kirjoittaja Yksi näkökulma;22118376:
Kuulostat ihmistyypiltä, joka tekee omista vaivoistaan ison numeron. Miehellä tuskin on tarvetta kysyä, kun kerrot hänelle kuitenkin ja vuolaasti liioitellen kaikki vaivoistasi...
Huomion hakeminen tuolla keinoin on tosi säälittävää ja ärsyttävä piirre kanssaihmisessä. Eiköhän kyse ole vain siitä. Ja sitten, kun oikeasti sairastut, niin kukaan ei enää jaksa kiinnostua tai usko sinua, kun olet voivotellut vaivoistasi koko ajan.
Tiedän niin paljon tälläisiä ihmisiä, että ehkäpä sinunkin kannattaisi vain katsoa peiliin...

Vai ison numeron?

No ihan on pikku juttuja aivohalvauksen riski ja ennenaikainen kuolema. Jos sua ei kiinnosta miten sun lapsi/lapset pärjää kun sä kuolet liian aikaisin niin ok!

Mulla tämä vaiva on ollut jo pitkään ja tulee olemaan koko loppu iän. Ei välttämättä montaa kuukautta!

Hyvää yötä sulle! Nuku hyvin ens yönä!

Oiskohan se ero nyt kuitenkaan lapsen kannalta paras ratkaisu, jos kerran äidin odotettavissa oleva elinikä on enää ehkä muutama kuukausi? Järkytystä toisensa perään.

Alkuperäinen kirjoittaja Turha yksilö;22118823:
Vai ison numeron?

No ihan on pikku juttuja aivohalvauksen riski ja ennenaikainen kuolema. Jos sua ei kiinnosta miten sun lapsi/lapset pärjää kun sä kuolet liian aikaisin niin ok!

Mulla tämä vaiva on ollut jo pitkään ja tulee olemaan koko loppu iän. Ei välttämättä montaa kuukautta!

Hyvää yötä sulle! Nuku hyvin ens yönä!

Aivohalvauksen riski joka on vaivannut pitkään ja vaivaa loppuelämän? Täh? Kohonnut riski vai jotain akuuttia?

Yhteistyössä