V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Inttikaveri menetti kesällä silmänsä vastaavassa tilanteessa...Eivät ihmiset halua kerjätä verta nenästään. Jos johonkin nuorisojoukon tekemään pahoinpitelyyn menee väliin, niin riski on todella iso, että saa itse sen nuorisojoukon vihat päälleen ja joutuu hakatuksi. Ihan äskettäin luin yhdestä vastaavasta tapauksesta Ruotsissa, missä joku aikuinen mies oli tuon tyyppisessä tilanteessa mennyt estelemään nuorisojoukkoa ja tullut hakatuksi hengiltä.
Sen puoleen myös viranomaisten taholta saattaa joutua vaikeuksiin, koska hätävarjelun liioittelun kynnys on Suomessa todella alhaalla. Eli riskeeratako poliisikuulustelujen ja oikeusprosessin kierre sekä mahdollinen rangaistus ja vahingonkorvaukset sen takia, että ehkä pelasti jonkun tuntemattoman ihmisen turpaansaannilta?
Suvacit hoitakoot ma mu ongelmansa ihan omin avuin.Olen mies enkä varmasti menisi sekaantumaan kamapäissään heiluvien käkkäräpäiden rähinöihin. Vain jonkun täysin sinisilmäisen ja realiteetteja ymmärtämättömän kukkahattumamman mielestä moiseen tulisi mennä väliin. Onkohan mammalla pienintäkään hajua siitä, kuinka helposti ja rivakasti moisessa tilanteessa auttajasta tulee uhri, joka makaa itse maassa ja vastaanottaa potkuja joka suunnasta. Onkin sitten todella mukavaa liikkua pyörätuolilla ja syödä pillillä loppuikänsä, koska teki niinkuin kukkahattujeesustelijat haluavat.
Minä soittaisin poliisit, that’s it.
Meinaat et kaikki miehet on rassetaja?Suvacit hoitakoot ma mu ongelmansa ihan omin avuin.
Ja mun inttikaveri jalkansa.Inttikaveri menetti kesällä silmänsä vastaavassa tilanteessa...
Ne ei auta väärän värisiä.
Nössöys?