Mikä miehissä on vikana?

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja =0:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oho, hyvä meininki?

Totta helvetisä on hyvä meininki kuule, ihan vaan sen takia että sain taas itteäni otettua niskasta kiinni.

Siis ooksää joku juoppo?

Paljon enemmän ko vaan joku juoppo. :xmas:

Krhm, Joku Juoppo, pyydän :xmas: [/quote

Ei pahalla. Heräs vaan kysymys. Anteeksi kun noin tökerösti kysyin. =/ Taitaa olla joku Arvon sellainen...

On. :heart: Luulee liikaa olevasa jostain perseestä, vaikkei oo sielläpäin ollu sitten syntymänsä ;)

Nyt unille.

Hyytine, mää sannoin että ratkeat. Mut sinä oot pistäny stopin, helvetin hyvä homma. Siitä tietää että olet kova nainen, kas periksi ei anneta? Oot tasan ainoa joka ei anna periksi. Terveisiä murulle, siellä se viihtyy hillasuolla kun vain on sinut siinä vierellä!

t. Tojota =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyytine, mää sannoin että ratkeat. Mut sinä oot pistäny stopin, helvetin hyvä homma. Siitä tietää että olet kova nainen, kas periksi ei anneta? Oot tasan ainoa joka ei anna periksi. Terveisiä murulle, siellä se viihtyy hillasuolla kun vain on sinut siinä vierellä!

t. Tojota =)

Moni on sanonu että ratkean. Ja mie oon ottanu sen yhtenä mahollisuutena, mut silti en oo aatellu nii että RATKEAN, mie oon aatellu että mie en ratkea. Silti tiedostanu että se voi tapahtua. Mut tuossa ko ystävälle rakkaalle avauduin nii tuli jotenki itellekki selväksi. Ko mietin miten korkki kiinni, siinäpä selostin kai syitä tarpeeksi, miksi.

Tojon takapenkiltä diudin rattiin? Enemmän ystäviä linjoilla ko ees uskaltanu haaveilla :heart:

muistakko ku ryypättii sillo yhesä joskus pari vuotta sitte?muistakko ne kerrat ku käytii aina pitsalla siinä lähipitseeriasa?muistakko vielä ne mun siniset hiukset sillo teini aika karseet :)

Alkuperäinen kirjoittaja tojota:
muistakko ku ryypättii sillo yhesä joskus pari vuotta sitte?muistakko ne kerrat ku käytii aina pitsalla siinä lähipitseeriasa?muistakko vielä ne mun siniset hiukset sillo teini aika karseet :)

helpottiko? hanki elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja tojota:

Kuule, mie muistan yhen sinitukkasen muijan joka otti multa turpiin nii että tähet sateli taivaalta, vuonna yheksänkymmentä jotaki. Syököhän se vieläkkään muuta ko keittoa... Hmm. Mut senki rikoksen olen sovittanu. :xmas: Että sinitukkatojota mennee vaan kukhunnukhun. Hyst.

Yhteistyössä