Mikä mielestäsi näistä paras kylpylä lapsiperheelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiimarinvihko";24996486]Ei ainakaan Flamingo. Ikaalinen on ihan kiva, etenkin jos vielä titi-nallesta tykkää. Muista ei kokemusta.[/QUOTE]

Mitä vikaa flamingossa? Siellähän on pesuhuoneessa muoviammeet muksuille ja lastenallas näytti kivalta. Itse suunnittelin vieväni 1vni sinne, mutta kerro ihmeessö miksei. :)

[QUOTE="tiimarinvihko";24996486]Ei ainakaan Flamingo. Ikaalinen on ihan kiva, etenkin jos vielä titi-nallesta tykkää. Muista ei kokemusta.[/QUOTE]

Miksei Flamingo, sinne me ollaan menossa. PK-seudulla joku, onko joku parempi lapsiperheelle (3v) ? Mieluiten sellainen jossa mahd. vähän venäläisiä, eikä muitakaan sellaisia etnisiä vähemmistöjä kaivata joilla hygieniaongelmia tai muita ongelmia.

No ulkopaikkakuntalaiselle Flamingo voi toki olla kiva, koska pk-seudulla on paljon muutakin kivaa tekemistä. Itse vaan olin siihen tosi pettynyt kun kävin. Odotukset saattoi olla liian korkealla. Pienelle lapselle siellä ei ollut juuri mitään ja oli liian paljon tungosta. Mutta tosiaan ehkä ulkopaikkakuntalaiselle tosi kiva, kylpylä keskellä kaupunkia.

Ehdottoamasti Ikaalinen, kesällä Tropiclandia. Ikaalisissa on ainakin viikonloppuisin alstenhoito myös, voi 2 tunniksi jättää leikkihuoneeseen ja mennä itse vaikka keilaamaan.

on oikein mukava paikka lapsiperheille ja pariskunnille. Molemmille porukoille on ns. omat puolensa, eli kenenkään ei tarvitse kuunnella lasten temmellystä jos ei sitä lomaltaan/uimiseltaan halua. Kellukkeita, krotiileja, ämpäreitä, mattoja, kellukkeita, lötköpötköjä ja vaikka mitä kivoja juttuja on aina reippaasti. Saunaostastot hyvät, ruokamahdolllisuus. Ruuhkaa on joka paikassa ja tuolla ehken eniten, mutta valitse jos voi sellainen ei suosittu hetki, jos mahdollista pidellä lomia eri aikaan kun valtaväestöllä.

Noista vaihtoehdoista joko Peurunka tai Ikaalinen.
Myös Flamingo ja Tropiclandia on testattu. Mun mielestä parhaat oli noi kaks ensimmäisenä mainittua, mutta myös Tropiclandia oli ihan mukava lasten kanssa. Tosin siellä oli vähemmän noille pienille tekemistä.

Ikaalisiin me varmaan lähdetään seuraavaksi, kun isomman tytön mielestä pitää käydä uudestaan kattomassa Titi-Nallea :)

Yhteistyössä