Siis miesystävä oli viikonlopun täällä ja pe-la välisenä yönä se herätti mut varmaan sata kertaa.. Muistaa ite vaan kerran sanoneensa et tuu mun kainaloon.. ja ottaneen kädestä kii.. ja mä olin sinä yönä jotenkin niin levon tarpeessa et nukuin sillain ettei se oikeen päässy mun lähelle kovin hyvin.
Heräsin sata kertaa tosiaan kun se koko ajan sitten unissaankin millon mistäkin otti kii ja sano et tuu tänne..
Ja se ei siis muista tota ja arvatkaa kuka oli kahta kauheemmin väsy lauantaina kun ei saanu kunnon yöunia..
No ei siinä kivaa oli sit muuten.. kun nähdään kahden viikon välein vaan..
Nyt se lähti n. tunti sitten ja kyllä siinä jo ikävä tuli .. heti kun ovi meni kiinni niin ties et taas on kestettävä pari viikkoa :|
Elämäni mies kuitenkin on..ja kestän sen.. :heart: turvallisempaa ja ihanampaa miestä ei maa päällä kanna!
Ihan turha väittää niin
Heräsin sata kertaa tosiaan kun se koko ajan sitten unissaankin millon mistäkin otti kii ja sano et tuu tänne..
Ja se ei siis muista tota ja arvatkaa kuka oli kahta kauheemmin väsy lauantaina kun ei saanu kunnon yöunia..
No ei siinä kivaa oli sit muuten.. kun nähdään kahden viikon välein vaan..
Nyt se lähti n. tunti sitten ja kyllä siinä jo ikävä tuli .. heti kun ovi meni kiinni niin ties et taas on kestettävä pari viikkoa :|
Elämäni mies kuitenkin on..ja kestän sen.. :heart: turvallisempaa ja ihanampaa miestä ei maa päällä kanna!
Ihan turha väittää niin