Meillä halvin x-tra käsisaippua. Kolme tenavaa lutraa käsiään ja saippuan annostelu ei oo aina ihan kohillaan, joten turha ostaa mitään kallista. Yllättävän hyvä tuoksu tuossa kuitenkin on.
En raski Dovea ostaa kun lapset läträä sen verran reippaasti. Mulla on doven palasaippuoita vaate kaapeissa tuomassa tuoksua.
Vessassa on Joku Halpa-Hallin Lilien Olive juttu. Ihan hyvän tuoksusta eikä maksa paljoa.
Mä inhoan sitä Doven "klassikko" tuoksua yli kaiken
Ostin Body Shopin greipin jonka haju oli alkuun hyvä, mutta nyt se tympii. Toisessa vessassa on vadelma-Bliw ja kylppärissä hajusteetonta Erisanin pesunestettä täyttöpullossa
wc:ssä nyt saippuaputellissa palmoliven suihkugeeliä (pitää käyttää sitä et sopii wc:n väreihin) ja joulun alla oli dermosin granaattiomena käsisaippuaa mut sitä joutuu ostaa koko lahjapakkauksen niin en viitsi "tuhlata" noin kahtakymppiä et saan oikeen väristä saippuaa joten tyydyn tohon palmoliven suihkugeeliin
Mitä milloinkin. Meillä pestään käsiä, eikä saippua ole koriste, ja pahanhajuinenkin tulee äkkiä kulutettua.
Tosin mielellään suosin sitä perinteistä bliwiä joka huuhtoutuu hyvin, ei juuri tuoksu, eikä nouse viemäristä takaisin vaahtoamaan.
Valitettavasti vaan bliwiäkin tuppaa nykyisin olemaan sitä haisevaa vaahtoversiota myynnissä.
Lv on myös hyvä.
Lemon juice & glycerine avokado-sitruuna-saippuavaahto. Tuota lykättiin asuntomessuilta poistuttaessa näytepurkki käteen, ja olen kovasti tykästynyt Minulle on tärkeää ettei käsisaippua tuoksu liikaa tai kuivata käsiä. Välillä on ollut Rainbown tuoksutonta käsisaippuaa.