mikä minua vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulluko olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulluko olen

Vieras
Olen 31-vuotias nainen ,minulla on mies(avo)ja meillä on 3lasta.meillä on ihana omakotitalo,koira,kissa ja raha-asiat kunnossa.
Mutta minulla ei ole mikään hyvin=(
Olen koko ajan todella hermostunut,väsynyt ja ärtynyt.
Olen laukannut lääkärissä vuoden ajan vatsani takia,joka on usein todella kipeä,päätäni särkee melkein joka päiva.
Selkä ja kylki on kipeä koko ajan.
Pelkään,että minulla on joku vakava sairaus,ehkä syöpä.
Pelkään ,että kuolen,enkä nää lapsiani saatika lapsen lapsiani ikinä.
Mieheni on paljon poissa töiden takia,valvon pitkään öisin ,koska pelkään jonkun murtautuvan meidän kotiin ja tekevän jotain lapsilleni..Pelko on kova...se ei lopu ennen kuin nukahdan..
Elämäni on pelkkää tressiä...välillä toivon,etten edes aamulla herää..Olen niin väsynyt.
Miksi en ole iloinen ja nauti elämästä=(
Olen masentunut tiedän sen ,mutt miksi,sitä en.
Iltaisin kun saa lapset nukkumaan ja tulen olkkariin...itken,mutta en tiedä syytä=(
Mistä saan apua ja mitä teen,että saan elämäni takaisin.

Tiedätkö, aina masennukseen ei ole mitään "selkeää syytä". Mutta apua siihen on saatavilla. Joten mene hyvä ihminen lääkäriin! Sieltä saat apua, olosi paranee ja elämää alkaa taas hymyillä. Ei kannata kärsiä, kun erilaisia hoitoja on tarjolla.

[QUOTE="aloittaja";23926388]Miehelleni olen puhunut,mutta sanoo vaan että ei sua mikään vaivaa=(
Lapsieni puolestakin ärsyttää kun olen niin ärtynyt koko ajan ilman syytä=/[/QUOTE]

Jos mies ei ole käynyt pääsi siällä, hän ei voi tietää. On niin helppo vähätellä toisen tilannetta, ettei joudu tarkastelemaan omaansa.

Masennus tosiaan voi tulla ilman selvää syytä, ehkä menneisyydessä on ollut joku traumaattinen kokemus joka masennuksen on laukaissut. Itse kärsin koko kevään vastaavanlaisista oireista, kävin lääkärissä useaankin otteeseen, koska oireet oli jo fyysisiäkin, mutta mitään ei löytyny. Luin netistä ahdistuksesta ja oireet mätsäsi täysin. En ole hakenut apua, jotenki vaan kesän tultua löysin taas ilon elämääni. Mulla ainakin ahdistus tulee ihan suvusta ja voimakkaana tuleekin.

olet ihan kuin minä 6vuotta sitten. Olin masentunut, luulosairas, pelkäsin koko ajan, että mulla on syöpä, tukos päässä tms. Elämänilo oli kadonnut kokonaan, tarkkailin vain itseäni. Ravasin vaikka minkä oireen takia lääkärillä. Nukuin huonosti eli sain unen ja heräsin tunnin päästä valvoen monta tuntia. Se oli kamalaa! Lopulta löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta. Pieni pilleri palautti elämänilon, toki mieli oli pitkään herkkä ja olo paranemisesta sellainen epävarma. Mutta mä selvisin:) Olethan otattanut verikokeet? Syy voi olla hyvinkin yksinkertainen ja helposti hoidettavissa. Voimia!

Tiedätkös, kyllä sinä pärjäät! Ja hissukseen pärjääminen muuttuu elämiseksi ja jopa elämäniloksi. Mutta sinulla on oikeus ja velvollisuus hakea se apu, jota koet tarvitsevasi.

Yhteistyössä