H
Hulluko olen
Vieras
Olen 31-vuotias nainen ,minulla on mies(avo)ja meillä on 3lasta.meillä on ihana omakotitalo,koira,kissa ja raha-asiat kunnossa.
Mutta minulla ei ole mikään hyvin=(
Olen koko ajan todella hermostunut,väsynyt ja ärtynyt.
Olen laukannut lääkärissä vuoden ajan vatsani takia,joka on usein todella kipeä,päätäni särkee melkein joka päiva.
Selkä ja kylki on kipeä koko ajan.
Pelkään,että minulla on joku vakava sairaus,ehkä syöpä.
Pelkään ,että kuolen,enkä nää lapsiani saatika lapsen lapsiani ikinä.
Mieheni on paljon poissa töiden takia,valvon pitkään öisin ,koska pelkään jonkun murtautuvan meidän kotiin ja tekevän jotain lapsilleni..Pelko on kova...se ei lopu ennen kuin nukahdan..
Elämäni on pelkkää tressiä...välillä toivon,etten edes aamulla herää..Olen niin väsynyt.
Miksi en ole iloinen ja nauti elämästä=(
Olen masentunut tiedän sen ,mutt miksi,sitä en.
Iltaisin kun saa lapset nukkumaan ja tulen olkkariin...itken,mutta en tiedä syytä=(
Mistä saan apua ja mitä teen,että saan elämäni takaisin.
Mutta minulla ei ole mikään hyvin=(
Olen koko ajan todella hermostunut,väsynyt ja ärtynyt.
Olen laukannut lääkärissä vuoden ajan vatsani takia,joka on usein todella kipeä,päätäni särkee melkein joka päiva.
Selkä ja kylki on kipeä koko ajan.
Pelkään,että minulla on joku vakava sairaus,ehkä syöpä.
Pelkään ,että kuolen,enkä nää lapsiani saatika lapsen lapsiani ikinä.
Mieheni on paljon poissa töiden takia,valvon pitkään öisin ,koska pelkään jonkun murtautuvan meidän kotiin ja tekevän jotain lapsilleni..Pelko on kova...se ei lopu ennen kuin nukahdan..
Elämäni on pelkkää tressiä...välillä toivon,etten edes aamulla herää..Olen niin väsynyt.
Miksi en ole iloinen ja nauti elämästä=(
Olen masentunut tiedän sen ,mutt miksi,sitä en.
Iltaisin kun saa lapset nukkumaan ja tulen olkkariin...itken,mutta en tiedä syytä=(
Mistä saan apua ja mitä teen,että saan elämäni takaisin.