Mikä mua vaivaa kun jatkuvasti palelee???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hampaat kalisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hampaat kalisee

Vieras
Sisälämpötila kotona 22-22,5 astetta, päällä kolitsihousut, kaksi pitkähihaista paitaa, villasukat. silti palelee. kädet ja nenänpää ihan jäässä... :o

Aikaisemmin olen talvisinkin ollut kotona paljain jaloin ja lyhythih t-paita päällä. nyt en vois kuvitellakaan, mikähän mulla on?

Mulla on sama!! Viikkokausia olen palellut, niin töissä kuin kotonakin. Tänäänkin istuin töissä hanskat kädessä, kun oli niin kylmä. En ole tulossa kipeäksi, koska luulisi taudin jo tässä vaiheessa iskeneen. Kylmä on niin, että tärinä käy, vaikka on villavaatteet päällä. Ihme juttu!

[QUOTE="Minttu";22782770]Verikokeessa kannattaa käydä. Voi olla kilpirauhasen vajaatoimintaa. Siinä on muitakin oireita, joten kannattaa googlata ja katsoa täsmäävätkö ne.[/QUOTE]

Minulla näin.

juu, siis raskaana en ole enkä kyllä kipeäksi ole tullut, palelua jatkunut jo pitkään. ja syönkin kyllä tarpeeksi, kiitos vastauksista. olis varmaan muutenkin terveystarkastus paikallaan

höh,päivemmällä meinasin tehdä just samanlaisen alotuksen..googletinkin jo silloin asiasta.Mä kans palelen sunnulleen aina,yölläkin mulla on melkee aina paita,housut,villasukt ja vielä fleesetakki päällä ja peitto pitää kietoa tiukasti päälle..ja silti käy kamalat kylmätväreet kokoajan joka puolella..pitäis kai taas tarkistuttaa kilppariarvot!

[QUOTE="jojo";22782778]Mulla oli näin ;)[/QUOTE]

Mulla kans =)
Makasin pari viikkoa illat sohvalla täkin alla, päällä oli pitkähihainen paita,fleecetakki tai paksu neuletakki, pitkät kalsarit ja verkkarit/collegehousut, sukat ja villasukat. Silti paleli.

Mulla sama juttu kaikkina muina vuodenaikoina paitsi kesällä. Sisällä 22-23 astetta ja silti paleltaa hirveästi. Päällä housut, ohuemmat pitkät housut alla, tavalliset sukat ja villasukat, kaksi paitaa ja niiden päällä vielä villatakki. Joskus on pakko laittaa lapasetkin vielä käsiin, vaikka hassulta näyttäisikin. Sormet ja huulet ihan sinertävinä kylmästä.

Yhteistyössä