Mikä mua vaivaa??? Luulosairausko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KÄÄK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KÄÄK

Vieras
Ainakun mä luen tai mun lapset sanoo, et on huono olo tms... niin mulle pärähtää huono olo ja ihme ahdistuspaniikki.... Tää ei voi olla normaalia... Ja ihan kaikesta ja koko ajan???!!!!?
Onko ketään muuta joka saa ihme kohtauksia tällaisista asioista???

täälä yksi jolla ihan sairalloinen oksennusten pelko, eli tilanne aivan sama :wave:
voin menettää yöuneni sen takia että lapsi syö iltapalan huonosti ja on illalla tavallista kärttyisämpi.. olen ihan varma että se oksentaa seuraavana yönä :'(

mullakin oli toi ja kourallinen muita oireita. Diagnoosi oli yleistynyt ahdistuneisuushäiriö täysin pistein... Meillä oli kyllä elämässä tapahtunut monta hurjaa tapausta lyhyen ajan sisällä, joka laukaisi minussa tuon ison huolen lapsista. Lopulta pelkäsin että olen itse vahingoksi lapsilleni. Hakeudu äkkiä lääkäriin jos siltä tuntuu yhtään.

Minä käyn psykologilla juttelemassa, mutta en vaan oikeesti osaa kertoa sille totuutta. Mulla oli myös puolisen vuotta sitten sellainen mukava oire lisänä, et pelkäsin maailmanloppua... joo ja nyt se on jäänyt taakse. Mutta kaikesta muusta saan itseni todella siaraaksi... Ehkä olen myös osittain väsynytkin, mutta mietin juuri, et olisikohan jokin lääkitys mitä voisi suositella tuo lääkäri, tosin mulla vielä se et oon raskaana.. Ja on tapahtumiakin.. 2,5 vuoden sisällä, ero entisestä mutto nykyisen miehen luo, yhteinen yksi lapsi, ja toinen tulossa ja pari viikkoo sitten mentiin naimisiin.... Ja edellisestä suhteesta kaksi lasta...