Mikä mua vaivaa...!!!

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Mikä hitto mua vaivaa päivästä toiseen...Väsyttää koko ajan, huono olo ja sydän tykyttää nopeaan tahtiin välillä niinku ois rytmihäiriöitä, kädet vapisee toisinaan, verenpaine on aika matalalla...Mulla on paniikkihäiriö, eikä nää oo nyt niitä oireita ainakaan kun ne oireet on hiukan erilaisia ja ne tulee yleensä kaupassa jossa on paljon väkeä...Ei jaksa enää, olis kiva joskus kun olis "normaali" olo, pirteä ja jaksais tehdä edes jotain :/

mä kerran kävin verikokeissa kilpparin takia, ja siellä oli arvot sitä luokkaa että olis kilpirauhasen vajaatoiminta...tästä on aikaa jo muutama vuosi, mutta ku ne ei sillon laittanu yhtää jatkotutkimuksiin eikä puhunu mistää lääkkeistä nii pitääkö tässä ny sitte kärsiä vaan vai pitäskö näin muutaman vuoden tauon jälkeen ottaa yhteys lääkäriin ja käskeä uudestaan kattoo arvot...

Lääkäri niitä kokeita määräilee, joten mars näytille. Kerrot tarkkaan mitä oireita sulla on ollut ja lääkäri sitten päättää jatkosta. Toivottavasti selviää asia. Ja sympatiahalit, itsekin välillä mietin et olisi ihana tuntea olo välillä pitemmän aikaa normaaliksi. Kärsin myös lievästä paniikkihäiriöstä, ei lääkitystä. Juuri yksin liikkeellä oltaessa ihmisten seassa voi alkaa tuntua ahdistavalta ja paniikilta, voi tulla rytmihäiriöitä ja ahdistusta, kurjaa. Olis kiva kun voisi kohtalotovereiden kanssa jutella tilanteesta, sellasen kanssa joka tietää miltä tuntuu ja kuinka kurjaa tuollanen voi olla :/

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
mä kerran kävin verikokeissa kilpparin takia, ja siellä oli arvot sitä luokkaa että olis kilpirauhasen vajaatoiminta...tästä on aikaa jo muutama vuosi, mutta ku ne ei sillon laittanu yhtää jatkotutkimuksiin eikä puhunu mistää lääkkeistä nii pitääkö tässä ny sitte kärsiä vaan vai pitäskö näin muutaman vuoden tauon jälkeen ottaa yhteys lääkäriin ja käskeä uudestaan kattoo arvot...

No johan nyt, jos sulla on kerran vajaatoiminta jo todettu! Olishan niiden pitänyt nyt jatkotoimenpiteet selittää. Nyt kipaset uudestaan lääkärillä ja kerrot tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lääkäri niitä kokeita määräilee, joten mars näytille. Kerrot tarkkaan mitä oireita sulla on ollut ja lääkäri sitten päättää jatkosta. Toivottavasti selviää asia. Ja sympatiahalit, itsekin välillä mietin et olisi ihana tuntea olo välillä pitemmän aikaa normaaliksi. Kärsin myös lievästä paniikkihäiriöstä, ei lääkitystä. Juuri yksin liikkeellä oltaessa ihmisten seassa voi alkaa tuntua ahdistavalta ja paniikilta, voi tulla rytmihäiriöitä ja ahdistusta, kurjaa. Olis kiva kun voisi kohtalotovereiden kanssa jutella tilanteesta, sellasen kanssa joka tietää miltä tuntuu ja kuinka kurjaa tuollanen voi olla :/

paniikkihäiriö on kyllä kurjaa ja saattaa rajottaa elämää...mulla on lääkitys ollu nyt jotain 7 vuotta, mutta ei niistä aina oo hyötyä...varsinkin isojen kauppojen kassajonot on pahimpia mitä tiedän :( kaikki kassat täynnä, hirvee jono ja puheensorina niin eiköhän iske paniikkikohtaus.silmissä alkaa sumeta ja syke nousee, hengitys vaikeutuu ja tulee kuuma...tulee olo että pakko päästä pois tai muuten pyörtyy :( jos on pienet ostokset nii käyn jättämässä ne johonki ja painun ulos...jos on pakko jonottaa nii pyreskelen kynsiä ja puren joskus sormiaki että niihin tulis kipua ja ajatukset kulkeutus muualle ku siihen paniikkiin...tulipa pitkä sepustus, mutta ois kyllä kiva ku ois joku "paniikkihäiriöpalsta" :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:

No johan nyt, jos sulla on kerran vajaatoiminta jo todettu! Olishan niiden pitänyt nyt jatkotoimenpiteet selittää. Nyt kipaset uudestaan lääkärillä ja kerrot tilanteen.

näin aion tehdä...ja tämähän saattaa olla vielä kaikenlisäks osasyyllinen siihen että ei olla saatu lasta vaikka puoltoista vuotta ollaan yritetty...Hitto, täytyy ottaa itseä niskasta kiinni ja hoitaa itsensä kuntoon ennenku on liian myöhästä!

Jos on paniikkihäiriö niin helposti muutakin mielenterveyden häiriötä. Oireet sopii ahdistuneisuushäiriöön. Käyppä siis lääkärissä, oireet hallittavissa lääkkeillä!

T:Ahdistuneisuushäiriöinen

Yhteistyössä