Mikä mua vaivaa, mitä mun pitäis tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Mä en kohta itsekään kestä itseäni. Mulla kaikki periaatteessa hyvin. Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta, yhteensä yhdessä 15 vuotta. Petin miestäni jo ennen naimisiin menoa. Muutaman kerran. Sitten muutamaan vuoteen en, mutta nyt viimiset 7 vuotta pettänyt säännöllisen epäsäännöllisesti, noin 10 miestä ollut,joidenkin kanssa ollut monta kertaa. Enkä osaa edes katua pettämisiä, mutta kuitenkin huono olo aian välillä... tiedän, että mieheni rakastaa minua eikä koskaan itse pettäisi. Pari kertaa olen jäänyt kiinni. Rakastan miestäno ja meillä kaksi lasta 5 v ja 8kk. Mikä kumma mua vaivaa.... kaikki miehet ovat olleet myös varattuja... en halua, että ketään jäisi roikkumaan... koska haluan pitää perheen kasassa. Ja koska joku tuttu näkee ja nolaan koko perheeni... viime perjantainakin avoimesti suutelin baarissa yhden miehen kanssa ja sitten mentiin hotelliin. Mä en kestä.

Miksi sä petät?
Kaipaatko enemmän jännitystä/ihailua/seksiä? Onko sulla jotain käsittelemättömiä asioita, jotka purkautuu noin?

Jos tilanne vaivaa sua tosissaan, niin ehkä voisit kokeilla jollekin ammatti-ihmiselle puhumista.

Aika paha... Sun käytös kuitenkin on selitettävissä monella tavalla, oletko muillakin elämän osa-alueilla hieman holtiton? Spontaaneja, ei niin järkeviä päätöksiä? Luultavasti.

En näkisi sua paatuneena pettäjänä, tunnut enemmänkin olevan vähän hukassa etkä ajattele järin pitkälle, välillä tuntuu pahalta, mutta tuudittaudut kuitenkin siihen että kaikki jää salaisuudeksi...

Miehesi ilmeisesti ymmärtää sinua jollain tavalla, jos kerran olet jäänyt kiinni ja hän silti jatkaa kanssasi? Käytöksesi lienee siis erittäin sopivaa sinun muuhun persoonaasi verrattaessa.

Epävakaa persoonallisuus? www.kaypahoito.fi - Suositukset