3
39+2
Vieras
Nukuin viime yönä TOSI huonosti (mikä ei ole uutta). Jotenkin ahdisti henkeä, oli nälkä ja jano ja kuuma ja yleisesti ottaen vaan "huono". Helteiden kanssa ei mulla ole ollut vars. ongelmaa, makkari saadaan suht viileäksi ja yleensä olo onkin helpottanut ylimääräisellä tyynyllä ja veden juomisella.
Mutta nyt siis on vieläkin jotenkin levoton ja tosi huono olo, kädet tärisee, söin yölläkin 2 banaania ja nyt aamupalan lisäksi vielä sokerista syömistäkin. Eikä tämä olo tästä kyllä parane
. Mahakin kurisee jotenkin ihan ihmeellisesti. Vettä oon juonut runsaasti joten kuivunut en varmastikaan ole.
Toinen tulossa mutta muistelen että esikoisesta oli vaan jotenkin "positiivisesti erilainen" olo synnytyspäivänä. Olenkohan mä vaan proosallisen yksinkertaisesti tulossa sairaaksi? Vai voisko kuitenkin enteillä sitä synnytystä..
Mutta nyt siis on vieläkin jotenkin levoton ja tosi huono olo, kädet tärisee, söin yölläkin 2 banaania ja nyt aamupalan lisäksi vielä sokerista syömistäkin. Eikä tämä olo tästä kyllä parane
Toinen tulossa mutta muistelen että esikoisesta oli vaan jotenkin "positiivisesti erilainen" olo synnytyspäivänä. Olenkohan mä vaan proosallisen yksinkertaisesti tulossa sairaaksi? Vai voisko kuitenkin enteillä sitä synnytystä..