V
"vieras"
Vieras
Olen aika tuoreessa parisuhteessa n.7kk seurusteltu.
Tämän parisuhteen aikana olen ollut ihan tolkuttoman mustasukkainen.
Tolkuton tarkoittaa ihan kirjaimellisesti tolkutonta!!
En jaksa eritellä kaikkea mitä olen tehnyt,mutta esimerkkinä nyt viimeisin...
Tälle miehelle soittelee hänen nuoruuden rakkaus aina välillä.
Viimeksi siitä syystä että hänellä menee huonosti miehensä kanssa.
Ja että hänen pitäisi päästä johonkin...:O
Mies oli sanonut ettei voi auttaa koska on töissä.
Minä vedin henk.koht aikamoiset kilarit tästä...koska en tajua tuon naisen pointtia ollenkaan.
Kavereita ovat jonkinlaisia,mutta olen käsittänyt että nämä soitot ovat nyt viimeaikoina tiuhentuneet.
Tämä on niin hätäisesti kirjoitettu,mutta pointti on tämä että miksen voi luottaa tähän mieheen!?
Kerroin kyllä että tosi hieno juttu että kertoi minulle,siitähän se helvetti ois revennyt jos ei olis kertonut!!
Mun itseluottamus ei kestä mitään toisten naisten soittoja...tai mitään muutakaan.
Ja tämä nyt vaan oli pakko purkaa jonnekkin...
Annanko vaan asian olla vai mitä?Sanoin kyllä miehelle ettei anna mitään aihetta tälle naiselle soitella hänelle...mitä se nyt taas tarkottaneekaan...
Tämän parisuhteen aikana olen ollut ihan tolkuttoman mustasukkainen.
Tolkuton tarkoittaa ihan kirjaimellisesti tolkutonta!!
En jaksa eritellä kaikkea mitä olen tehnyt,mutta esimerkkinä nyt viimeisin...
Tälle miehelle soittelee hänen nuoruuden rakkaus aina välillä.
Viimeksi siitä syystä että hänellä menee huonosti miehensä kanssa.
Ja että hänen pitäisi päästä johonkin...:O
Mies oli sanonut ettei voi auttaa koska on töissä.
Minä vedin henk.koht aikamoiset kilarit tästä...koska en tajua tuon naisen pointtia ollenkaan.
Kavereita ovat jonkinlaisia,mutta olen käsittänyt että nämä soitot ovat nyt viimeaikoina tiuhentuneet.
Tämä on niin hätäisesti kirjoitettu,mutta pointti on tämä että miksen voi luottaa tähän mieheen!?
Kerroin kyllä että tosi hieno juttu että kertoi minulle,siitähän se helvetti ois revennyt jos ei olis kertonut!!
Mun itseluottamus ei kestä mitään toisten naisten soittoja...tai mitään muutakaan.
Ja tämä nyt vaan oli pakko purkaa jonnekkin...
Annanko vaan asian olla vai mitä?Sanoin kyllä miehelle ettei anna mitään aihetta tälle naiselle soitella hänelle...mitä se nyt taas tarkottaneekaan...