MIKÄ MUA VAIVAA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Maha ollu sekasin jo ainakin 3viikkoa!! välillä saa käydä 4kertaa vessassa peräkkäin ja ihan vesiripulilla on, sit välissä yksi normaali päivä ja sit taas seuraavana päivänä maha sekasin! alkaa olla ihan lopus tän asian kans ku ei voi lähtä mihinkään jos ei oo vessaa lähellä! kävin viikko sit lääkäris, labrat oli ok ja paskanäytteestä soitan huomenna! mä en enää jaksa tätä!!!! sitä oon miettin et meniks elimistön oma bakteeri kanta sekasin ku söin ab kuurin, kefexinin joskus 6-7viikkoo sitte... voisko viel vaikuttaa...? maitohappobakteereit popsin aamuin illoin... auttakee! ei jaksa enää tätä!!!

voiko siis olla sit "normaaleja" päiviä välissä vaik ois jotakin noista...? mua alkaa pelottaa et tää ois jotain vakavaa, sit on viel sellain painon tunne jatkuvast tos vatsalla... mut en tiiä sit...

Onx sulta otettu keliakia-kokeet. Siinä ainakin voi olla normipäiviä välissä.
Tosin toi kefexin (taisi olla kefalex, mut sama vaikuttava aine) sai mun koko elimistön ihan sekasin kolmex viikox. Ikinä en enää sitä suuhuni laita. Sulla on kyl paljon pitempi aika tosta kuurista, ku kolme viikkoo.

ei oo otettu ku ihan peruskokeet, halus vaa ekaks kattoo ettei oo mitää häikkää nestetasapainossa. kait sit huomen määrätää jotain jatkotutkimuksii jos siin ulostenäyttees ei mitää oo... mä oon sitä miettin et jos toi kefeksin tappo ne normaalikannan bakteerit suolest ja sit joku pääs riehaantumaa... itkettää ihan kirjaimellisest tää asia! sit mul on 1-wee poika, jonka kanssa tääl pitäs olla päivät. kivat sit ku istuu vessassa ja on väsyny olo ku maha sekasin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onks tolla molkosan luontaistuotteella nettisivut?

http://www.vogel.fi/product-finder/elintarvikkeet/molkosan_fi.php

http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu1099/4.htm

http://sinunkaupat.hpsolutions.fi/fi/vatsa_kuntoon/

http://www.terveydenhoitouutiset.fi/atv/8.htm

löysin sivut, mutta en hintaa! paljonko tuo maksaa? tosin oon valmis maksaa mitä vaa et saisin tän mahan kuntoon!!

pikku pullo n 5-6?, puolen litran pullo 10-11?
kokeile pikkupulloa aluksi
toivottavasti saat avun, mä tiedän miten tuskallista ja stressaavaa voi mahavaivat olla ku usein ripulia :hug: :hug:

kuinka usein oot ottanu tuota päivässä? kiitos, mä alan olla asian kanssa ihan loppu, vaikka tätä on kestäny "vasta" kolmisen viikkoa... =)

aluksi otin ainakin 3 kertaa päivässä, maku on karmea :x mutta mulla oli kans sellanen tilanne että olin melkein valmis tekeen mitä vaan...stressaavimpina kausina tuntui et koko elämä pyöri omien mahavaivojen ympärillä |O Sit kun sain vatsan kuntoon, niin en enää ottanut niin usein ja sit lopetin kokonaan, mut pullo on kyllä kaapissa, jos tarvetta ilmenee.Miinuksena on se, et tuo käy hampaiden päälle eli litkun jälkeen pureskelin juustopalasen ja ainkaan tuntiin ei juomisen jälkeen saa pestä hampaita

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Se Molkosan on niin pahaa, että vaikka sen juomisella muuttuisin Jennifer Lopeziksi niin en joisi :x :x :x :x :x

Se on pahaa, mutta kyllä sitä kuule ottaa ihan mielellään silloin jos vatsa on todella kipeä ja oireilee viikkokausia ja mä sain siitä avun =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Se Molkosan on niin pahaa, että vaikka sen juomisella muuttuisin Jennifer Lopeziksi niin en joisi :x :x :x :x :x

Se on pahaa, mutta kyllä sitä kuule ottaa ihan mielellään silloin jos vatsa on todella kipeä ja oireilee viikkokausia ja mä sain siitä avun =)

Mie yritin sitä paastoa ja siinä piti juoda Molkosania - mie itkin ja join, kun se oli niin pahaa (maistuu ja haisee navetalle, pilaantuneelle navetalle :x ) ja päätin, ettei se paasto taida olla miun juttuni...

Mä juon joka päivä molkosaania ja se on tosi hyvää kun siihen tottuu.Joka aamu laitan lasilliseen vettä molkua ruokalusikallisen.Mua taas haittaa vaan se että se on aika kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä juon joka päivä molkosaania ja se on tosi hyvää kun siihen tottuu.Joka aamu laitan lasilliseen vettä molkua ruokalusikallisen.Mua taas haittaa vaan se että se on aika kallista.

Hyvää :o ilmeisesti mä en ole juonut sitä sitten riittävän paljoa, kun se maistuu vieläkin suussani ihan kamalalle :x maistuu sellaselle, miltä lehmät haisee :whistle:

Yhteistyössä