Mikä mulla on,ihan oikeasti?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Pää särky niin kova joka päivää ja ohimot kans,sekä koko nenä aluella ihmee tuntemus,lääke ei auta? :/
En tajua flunssa se ilman kuumetta vai jostain vakavammasta kysee,jos lääke ei yhtään auta,se ei edes särkee vaan sellainen tunte että koko pää on vanua täynnä

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mua nyt pelotta jos se on aivosyöpä,kun viime aikoina mulla muistikin huono,eli kun luin tästä niin tuntu oireet samat :( paitsi ei oksentaa eikä mitään tollaista

ei helvetti :laugh: hei, oiskohan sulla ihan tätä perusflunssaa!! mene lääkäriin jos siltä tuntuu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa täysin mikreeniltä! Mulla on juuri tuollaista, korviin menee että humisee ja niskoihin sattuu yms kivaa. Lepoa vaan ja pimeeseen huoneeseen makaan.

Mulla ei ollut ikinä migreenia,voiko se tulla noin vaan?Sekä aamulla ei ole mitään,se tulee päivän aikana pikkuhilja,omituista :/

Kuulostaa bruksismilta. siis narskutat hampaita tai puret niitä yhteen. Yöllä tai päivällä tai sekä että. Itsellä sama vika, ja on päiviä, kun tekis mieli tehdä joku "lopullinen ratkaisu". Vaikka ei kai oikeesti sentään. Ihan helvettiä. Purentakisko ja lääkkeet ei auta ja joka päivä koskee.

Yhteistyössä